تولید دومین گوشی پیکسل تاشو به تعویق افتاد

آیوی راس، رئیس طراحی محصولات سخت افزاری گوگل، در یک پادکست خبری تولید دومین گوشی پیکسل تاشو را رد کرد و تحقق آن را در آینده ای نزدیک منتفی دانست.

به گزارش تکناک، با وجود افشا برخی موارد جزئی از مشخصات این دستگاه، راس بر تعهد این شرکت به ارائه محصولی پیشتاز نسبت به تاشو‌های موجود تاکید کرد و این مسأله را علت تعویق آماده سازی آن ذکر کرد.

تصمیم گوگل برای لغو تولید دومین پیکسل تاشو نشان دهنده تعهد این شرکت به کیفیت و نوآوری است. راس به نظم و انضباط و عزم تیم برای صبر تا زمان فراهم شدن امکان خلق دستگاهی به اندازه کافی خوب یا بهتر از موارد قبلی افتخار کرد.

شایعات پیشین حاکی از توسعه یک گوشی تاشو با طراحی clamshell، شبیه به سری گلکسی Z Flip سامسونگ توسط گوگل بود. اینکه دستگاه لغو شده مشابه مورد شایعه شده است یا خیر مشخص نیست. اما طبق تاییدیه راس، گوگل شکل‌های جایگزین را برای دستگاه های تاشو خود بررسی کرده است.

آیوی راس، رئیس طراحی محصولات سخت افزاری گوگل، در یک پادکست خبری تولید دومین گوشی پیکسل تاشو را رد کرد و تحقق آن را در آینده ای نزدیک منتفی دانست.

هنوز برنامه گوگل در مورد طراحی تاشو نامشخص است، اما به نظر می رسد این شرکت بتواند در نهایت یک گوشی تاشو به سبک flip عرضه کند.

پیکسل تاشو با طراحی clamshell شکاف قابل توجهی را در مجموعه محصولات گوگل پر خواهد کرد. با توجه به قیمت ۱۷۹۹ دلاری Pixel Fold و سری Pixel 8 آینده با حداقل 1000 دلار، انتظار می‌رود یک گزینه میان رده برای تجربه اندروید موجود در یک گوشی تاشو عرضه شود.

افشای راس از برنامه های گوگل برای عرضه یک تاشو با طراحی clamshell بر احتمال رقابت بیشتر گوگل و سامسونگ در آینده در این بخش تاکید می کند. تصمیم گوگل برای تعویق عرضه دومین دستگاه تاشو خود به‌ویژه با توجه به ارتقای تدریجی دستگاه‌های گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 توسط سامسونگ موجب تسلی خاطر این شرکت می‌شود.

دومین تلفن پیکسل تاشو لغو شده ممکن است هرگز عرضه نشود. با این حال، تایید وجود آن به تلاش‌های مداوم گوگل برای پیشبرد مرزهای طراحی گوشی‌های هوشمند اشاره دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.