سامسونگ عرضه هدست XR خود را به تعویق انداخت

شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرده است که پروژه توسعه هدست XR (واقعیت افزوده)  خود را به‌طور موقت به تعویق انداخته است و این نشان‌دهنده ارزیابی جامعی از برنامه‌های خود است.

به گزارش تکناک، این شرکت اخیراً به تأمین کنندگان پنل خود در مورد تأخیر اطلاع داده است، در حالی که جدول زمانی اولیه تقریباً 3 تا 6 ماه عقب افتاده است.

پیامدهای Vision Pro اپل برای پروژه XR سامسونگ.

تصمیم بررسی مجدد پروژه XR، به دنبال معرفی هدست واقعیت مختلط (MR) شرکت اپل به نام “Vision Pro” بود. سامسونگ با ملاحظه مشخصات و ویژگی‌های محصول رقیب اپل، باعث بازنگری در طراحی، مشخصات داخلی و عملکرد کلی ارائه XR سامسونگ شد.

قبلاً در سال ۲۰۱۴، سامسونگ با Oculus در نسخه “Gear VR” همکاری کرد که پس از آن در سال ۲۰۱۸، هدست Odyssey Plus را عرضه کرد. با این حال، این محصولات به دلیل محدودیت‌های عملکرد و عدم وجود بازار XR مورد توجه قرار گرفتند. بازخورد کاربران همچنین به نقاط نامطلوبی که با اتصال دستگاه‌ها به گوشی‌های هوشمند مرتبط است، اشاره کرد.

برای افزایش قابلیت‌های هدست XR ، سامسونگ الکترونیک بخش آزمایشگاه نمایشگر فراگیر را در واحد کسب و کار تجربه موبایل خود (MX) تأسیس کرد که به تحقیق و توسعه XR اختصاص دارد. در حالی که جزئیات خاص در مورد دستگاه‌های XR سامسونگ هنوز اعلام نشده‌اند، کارشناسان صنعتی انتظار پذیرش ترکیبی از تراشه‌های کوالکام و سیستم‌عامل‌های گوگل را برای ارائه ویژگی‌های نوآورانه دارند.

محصولات آینده احتمالاً شکل عینک ایمنی، عینک، یا هدست خواهند داشت و احتمالاً با گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های Galaxy سازگار خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.