عرضه نسخه جدید CardioBot با چندین ویجت جذاب

CardioBot یک برنامه محبوب آیفون و اپل واچ است که با استفاده از داده‌های سلامت جمع‌آوری‌شده دستگاه‌های کاربران، به آنها در داشتن زندگی سالم‌تر کمک می‌کند.

به گزارش تکناک، این هفته، این اپلیکیشن به‌روزرسانی بزرگی دریافت و چندین ویجت جدید برای آیفون و همچنین تطابق‌های جدیدی با اپل واچ معرفی کرده است.

نسخه 5.10 این برنامه ویجت‌های جدید بسیاری را برای صفحه قفل آیفون و صفحه اصلی و همچنین مطابق با پیچیدگی‌های watchOS ارائه می‌کند. به گفته سازنده، اکنون بیش از 100 نوع ویجت با CardioBot در دسترس است. با استفاده از این ویجت ها، کاربران می توانند داده های مفید در مورد سلامت خود را در یک نگاه بررسی کنند.همچنین ویجت هایی برای بررسی ضربان قلب، عملکرد قلب، تعداد تنفس، سطح اکسیژن خون و موارد دیگر وجود دارد.

توسعه دهنده این برنامه، مجید جبرایلوف گفت: با مجموعه وسیع ویجت‌های ما، می‌توانید دستگاه‌های خود را مانند قبل شخصی‌سازی و سفارشی کنید. به اطلاعات مهم دسترسی داشته باشید، با داده‌های قلبی خود به‌روز و به‌طور یکپارچه با دستگاه خود تعامل داشته باشید، همه اینها از طریق صفحه قفل، ساعت یا صفحه اصلی دستگاه در دسترس است.

در اوایل سال جاری، CardioBot شروع به اندازه گیری تغییرات ضربان قلب یا HRV کرد. این ویژگی داده های مختلف قلب را برای محاسبه میزان تحمل فشار یا تمرینات سخت تر توسط بدن ترکیب می کند. با این داده ها، کاربران می توانند تمرینات چالش برانگیزتری را برنامه ریزی کنند و از قدرت تحمل فشار بدن خود آگاه شوند.

اپل واچ، در طول روز، هر 4 دقیقه ضربان قلب کاربر را اندازه گیری می کند. با CardioBot، می توان به راحتی داده های ثبت شده توسط اپل واچ را درک کرد، سبک زندگی خود را بهبود بخشید و الگوهای قابل توجهی را کشف کرد. CardioBot از مطالعات ارائه شده توسط انجمن قلب آمریکا برای ارائه توصیه های هوشمند استفاده می کند و به کاربر در بهبود سیستم قلبی عروقی و حفظ سلامتی خود کمک می کند.

هم اکنون می توانید CardioBot را در App Store دانلود کنید. این برنامه با اشتراک درون برنامه ای ماهانه 1.99 دلار یا 19.99 دلار در سال برای دانلود رایگان در دسترس است است. برای نصب این برنامه، آیفون باید دارای iOS 16 یا بالاتر و ساعت اپل دارای watchOS 9 یا بالاتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.