تلویزیون غول پیکر فضای باز سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ اعلام کرد نسخه 85 اینچی تلویزیون مخصوص فضای باز خود را با قیمتی قابل توجه معرفی می‌کند.

به گزارش تکناک، تلویزیون Terrace قادر است در مقابل نور مستقیم آفتاب و باران شدید مقاومت کند و نسخه 85 اینچی آن از نور پس زمینه Mini LED برخوردار است. اما با قیمت 19,999 دلار، این تلویزیون فضای باز، تنها برای صاحبان خانه‌های لوکس مناسب است.

شما نمی‌توانید هر تلویزیون معمولی را به سادگی در پشت بام نصب کنید و انتظار داشته باشید که بتواند دوام بیاورد؛ دلیلی وجود دارد که تلویزیون‌های مخصوص فضای باز عموماً با قیمت بالا به فروش می‌رسند.

آنها به طور طبیعی طراحی شده‌اند تا بتوانند در مقابل عوامل جوی به مدت طولانی مقاومت کنند و در عین حال دارای روشنایی کافی باشند تا بتوانند بر نور مستقیم آفتاب غلبه کنند. سامسونگ یک سری ویژه از تلویزیون‌های خارجی به نام Terrace را در رده‌بندی ” lifestyle” خود دارد که شامل محصولاتی مانند The Frame، The Sero و The Serif است.

امروز، این سری بزرگترین اندازه صفحه نمایش، یعنی Terrace به این ترکیب محصولات اضافه می‌شود. Terrace 85 اینچی جدید اکنون برای پیش خرید در دسترس است. و قیمت آن 19,999 دلار است. بله، تقریباً 20 هزار دلار.

مهم است که تاکید کنم که سامسونگ برای این مدل 85 اینچی بروزرسانی‌هایی جدید ارائه کرده است. اکنون از فناوری تصویر “Neo QLED” به جای QLED معمولی استفاده می‌کند؛ این به این معناست که شما از مناطق تیره در Mini LED کنتراست بهبود‌یافته و سطوح سیاه دقیق‌تری بهره می‌برید. این ویژگی در هنگام تماشای تلویزیون در فضای باز در شب بسیار مفید خواهد بود.

تلویزیون Terrace 85 اینچی همچنین در مقابل آب و هوا مقاومت بهتری دارد و دارای رتبه مقاومت بالاتر IP56 در مقابل گرد و غبار و آب است که نسبت به رتبه IP55 موجود در سایزهای قبلی، بهبود یافته است. اگر درباره تفاوت این دو رتبه سوال دارید، رتبه IP55 در برابر ” آب با فشار کم” از هر جهت محافظت می‌کند، در حالی که رتبه IP56 با دوام کافی برای مقابله با آب با فشار بالا از هر جهت مقاوم است. اگر تلویزیون مخصوص فضای باز شما در میان یک طوفان یا باران شدید قرار گیرد این مورد می‌تواند تفاوتی را ایجاد کند.

تلویزیون Terrace دارای شدت نور کافی است که می‌تواند روشنایی بیش از 1500 نیت تولید کند (با این حال، در شرایط گرم، گاهی ممکن است کاهش یابد تا از خود محافظت کند) و صفحه نمایش ضد تابش باید از بازتاب‌های مزاحم در هنگام تابش آفتاب جلوگیری کند. همچنین، شما می‌توانید از ویژگی‌های نرم‌افزاری سامسونگ مانند Adaptive Picture استفاده کنید تا سطوح صفحه نمایش را بر اساس شرایط محیطی به طور خودکار تنظیم کند. تلویزیون Terrace، HDR10 Plus را پشتیبانی می‌کند، اما مانند سایر تلویزیون‌های سامسونگ، Dolby Vision را ندارد.

این تلویزیون برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و قرار است سال‌ها و سال‌ها دوام بیاورد، و سامسونگ سخت‌افزارهای ویژه‌ای را نیز در آن گنجانده است تا کار را برای نصب کننده‌های سفارشی راحت‌تر کند.

طراحی شده برای نصب دائمی در فضای باز، تلویزیون Terrace یک راه حل فوق‌العاده و جامع برای سینماهای پشت بامی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. با وجود یک گیرنده HD Base-T™ داخلی، نصب‌کنندگان سفارشی می‌توانند یک کابل LAN تکی را به Terrace متصل کنند تا دستگاه‌های HDMI را به آن متصل کنند.

یکی از بهبودهای این مدل شامل اضافه شدن Samsung Gaming Hub است که دسترسی مستقیم به خدمات بازی ابری از طریق Xbox، Nvidia، Amazon و سرویس‌های دیگر را فراهم می‌کند. و همانطور که از یک تلویزیون مخصوص فضای باز انتظار دارید، Terrace 85 اینچی دارای ریموت SolarCell سامسونگ است، بنابراین بدون نیاز به استفاده از باطری یا اتصال به برق برای شارژ، خودش را شارژ خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.