امکان برقراری تماس صوتی و تصویری در توییتر

توییتر ممکن است در شرف معرفی ویژگی جدید مورد علاقه بسیاری از اعضای خود، یعنی پشتیبانی از برقراری تماس صوتی و تصویری باشد.

به گزارش تکناک، آندریا کانوی، طراح ارشد محصول توییتر، به تازگی تصویری با عنوان «ring ring» نمایش‌دهنده امکان ارسال DM به یک شخص و سپس برقراری تماس صوتی یا تصویری در حساب توییتر خود را منتشر کرده است.

ایلان ماسک، مالک توئییتر نیز در اوایل سال جاری، در پست توییتری خود اعلام کرده ‌بود به زودی امکان برقراری تماس صوتی و تصویری از دستگاه کاربر با هر کسی در این پلتفرم فراهم می شود، بنابراین می توان بدون در اختیار قرار دادن شماره تلفن خود با دیگر افراد در هر نقطه از جهان صحبت کرد.

در صورت ارائه این ویژگی، به احتمال زیاد یک مزیت اضافی برای مشترکین طرح توئیتر آبی با قیمت 8 دلار در ماه خواهد بود. این سرویس همچنین شامل ویژگی‌هایی مانند پیام‌ها با تعداد کاراکتر طولانی‌تر، امکان ویرایش پست تا یک ساعت پس از انتشار و موارد دیگر می‌شود.

توئیتر در حال حاضر به تبلیغات نیاز دارد. این سرویس در روزهای اخیر با تصمیماتی مانند محدود کردن تعداد پست های قابل مشاهده در روز، بسیاری از کاربران خود را ناراحت کرده است. همچنین از ماه آگوست ویژگی TweetDeck فقط برای مشترکین تایید شده توئیتر آبی در دسترس خواهد یود.

همچنین باعث شد افراد بدون طرح اشتراک، مدتی قادر به مشاهده توییت‌ها نباشند، اگرچه از آن زمان برخی از آنها دوباره قادر به مشاهده توییت ها هستند.

متا اوایل این هفته یک برنامه به عنوان رقیب توئیتر با نام تردز راه اندازی کرد. توئیتر مدعی است که متا با استفاده از اسرار تجاری توئیتر ، کارمندان سابق توئیتر را برای ساخت Threads استخدام کرده است. متا این ادعاها را رد کرده است اما این امر مانع از تهدید توئیتر به طرح شکایت علیه متا نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.