عرضه آیفون 15 پرو مکس با قیمت بیشتر

انتظار می رود آیفون 15 پرو مکس مورد انتظار اپل در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی آیفون 14 پرو مکس، از قیمت بالاتری برخوردار باشد.

به گزارش تکناک و به گفته جف پو، تحلیلگر فناوری از Haitong International Securities، مدل بزرگتر دو مدل پرو آینده احتمالاً شاهد افزایش قیمتی فراتر از قیمت اولیه 1099 دلاری آیفون 14 پرو مکس خواهد بود.

هنوز دلایل دقیق افزایش قیمت آن مشخص نیست، اما طبق حدسیات کارشناسان داخلی، بهبود ویژگی‌های آیفون 15 پرو مکس ممکن است از عوامل موثر آن باشد. همچنین طبق شایعات، این دستگاه دارای لنز پریسکوپ خواهد بود و این ارتقا، پیشرفت قابل توجهی نسبت به قابلیت زوم 3 برابری موجود در آیفون 14 پرو مکس محسوب می‌شود. این لنز پریسکوپ امکان لذت از زوم اپتیکال 5 تا 6 برابری و عکاسی همه کاره تر و با کیفیت تر را برای کاربران فراهم می کند.

سیستم عدسی پریسکوپ معمولاً شامل یک لنز اولیه برای ثبت تصویر و سپس یک آینه یا منشور زاویه دار با قابلیت انعکاس ۹۰ درجه‌ای نور و هدایت آن به سمت لنز ثانویه می‌شود. این چیدمان به فضای بیشتری به دلیل قرار گیری جانبی حسگر تصویر و لنز ثانویه نیاز دارد و موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود.

طبق گفته پو، انتظار می رود تولید انبوه آیفون 15 در ماه آگوست و مطابق با برنامه عرضه معمول اپل آغاز شود. و احتمالا از سری آیفون 15 در ماه سپتامبر به طور رسمی رونمایی خواهد شد. پو همچنین پیش‌بینی می‌کند که اپل تقریباً 84 میلیون دستگاه از سری آیفون 15 را در نیمه دوم سال 2023 تولید خواهد کرد و مدل‌های پرو در ماه‌های اولیه پس از عرضه‌شان، از پرطرفدارترین دستگاه‌ها خواهند بود.

شایعات پیرامون سری آیفون 15 حاکی از بهره‌مندی هر چهار مدل، از جمله نوع پرو مکس، از درگاه USB-C، جزیره دینامیک و قاب کمی خمیده‌تر است. علاوه بر این، انتظار می‌رود مدل‌های پرو، ۱۲ ویژگی و پیشرفت اضافی ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.