چگونه بازی‌های جام جهانی قطر را در آیفون و آیپد آنلاین تماشا کنیم؟

تماشای آنلاین جام جهانی

بزرگترین رویداد مهم فوتبال جهان از ساعاتی دیگر با رقابت دو تیم قطر و اکوادور در اولین بازی جام جهانی 2022 آغاز می شود. تماشای آنلاین جام جهانی

به گزارش تک ناک، این یک رویداد ورزشی بزرگ جهانی است و در هر کجا که زندگی می‌کنید، با آن همراه خواهید شد. اما گاهی مواقع پیدا کردن بازی‌ها در آیفون و آیپد کمی مشکل است.تماشای آنلاین جام جهانی

اگر می‌خواهید همه اتفاقات را به شکل کامل در آیفون‌ و آیپد اپل خود مشاهده کنید، در اینجا نحوه تماشا کردن آنلاین آن را به شما نشان می دهیم.

تماشای جام جهانی در ایالات متحده

جام جهانی در شبکه‌های Fox Sports و FS1 در ایالات متحده نمایش داده می شود. زمان آنها بسیار نامطلوب است (5 صبح، 8 صبح، 11 صبح و 2 بامداد به وقت شرقی برای بازی های گروهی)، اما به لطف هر یک از دو برنامه Sling Blue یا FuboTV، تماشای  بازی ها در آیفون و آیپد آسان خواهد بود.

digikala

Sling هم یک گزینه عالی و کافی با ارزان‌ترین بسته( 31 کانال با 20 دلار در ماه اول) برای دیدن کل مسابقات است.

FuboTV نیز گزینه دیگر موجود است که هزینه ماهانه آن سنگین تر است (69.99 دلار) اما برای شروع اشتراک شامل یک تست رایگان می‌شود و در هر زمان می‌توان آن را لغو کرد. همچنین شامل کانال های بسیار بیشتری (۲۸۹ کانال) می‌شود.

تماشای جام جهانی در بریتانیا

در بریتانیا، بازی‌ها بین شبکه‌های ITV و BBC به اشتراک گذاشته می‌شوند. هر دو از طریق اپ استور به صورت رایگان در دسترس هستند.

digikala

1 دیدگاه برای “چگونه بازی‌های جام جهانی قطر را در آیفون و آیپد آنلاین تماشا کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.