تنظیمات نمایه حرفه‌ای فیس بوک در دسترس عموم قرار می‌گیرد

فیس بوک تنظیمات نمایه حالت حرفه ای خود را برای همه سازندگان محتوا در سراسر جهان گسترش می دهد.

به گزارش تکناک، متا از گسترش جهانی تنظیمات نمایه حالت حرفه ای خود در فیس بوک برای همه سازندگان خبر داده است. حالت حرفه ای برای استفاده سازندگانی طراحی شده است که به دنبال کسب درآمد از دنبال کنندگان خود در شبکه اجتماعی هستند.

فیس بوک آزمایش تنظیمات نمایه حرفه ای را با سازندگان محتوای  منتخب در دسامبر 2021 آغاز کرد و اکنون آن را به صورت عمومی در پلتفرم خود ارائه می دهد.

حالت حرفه ای تا حدودی شبیه به Pages است به این معنا که به سازندگان نمایه جداگانه ای برای ایجاد حضور خود در شبکه اجتماعی می دهد. فیس‌بوک در یک پست وبلاگی گفت که حالت حرفه‌ای را راهی برای ایجاد یک فالوور عمومی، کسب درآمد از برنامه‌های مختلف  و ارتباط با مخاطبان خود به روش‌های معنادارتر می‌بیند.

تنظیمات نمایه به سازندگان امکان دسترسی به ویژگی‌های کسب درآمد و ابزارهای تجزیه و تحلیل، مانند برنامه جایزه فیسبوک Reels Play را می‌دهد که به شما امکان می‌دهد با Reels که به اشتراک می‌گذارید، درآمد کسب کنید. حالت حرفه‌ای همچنین به سازندگان واجد شرایط دسترسی به ستاره‌ها را می‌دهد، که به شما امکان می‌دهد مستقیماً از دنبال‌کنندگانتان در Reels، Live  و Video  درآمد کسب کنید.

تبلیغات حین Stream برای سازندگان حالت حرفه‌ای واجد شرایط نیز راه‌اندازی می‌شود، که به آنها این فرصت را می‌دهد تا با فعال کردن تبلیغات قبل، در حین یا بعد از ویدیوهای طولانی‌تر درخواستی در فیس بوک، درآمد کسب کنند.

این شرکت همچنین در حال آزمایش تبلیغات در فیس بوک Reels در حالت حرفه ای با گروهی منتخب از سازندگان در سراسر جهان است. این شرکت می‌گوید که فرمت تبلیغات با قرار دادن تبلیغات در یا بین Reels، با این ویژگی ادغام می‌شود.

سازندگان در حالت حرفه‌ای همچنین به اشتراک‌ها دسترسی پیدا می‌کنند که به آنها این امکان را می‌دهد تا محتوای مختص مشترکین را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. اشتراک ها هنوز به طور کامل منتشر نشده اند و هنوز در مرحله آزمایش هستند.

این شرکت در پست وبلاگ خود گفت: حالت حرفه ای به شما امکان می دهد شبکه ای از مخاطبان جهانی دنبال کنندگان ایجاد کنید، در حالی که همچنان از پروفایل شخصی فیس بوک خود با دوستان و خانواده خود در ارتباط هستید. هنگامی که محتوای عمومی را پست می‌کنید، به ویژگی‌هایی دسترسی خواهید داشت که به شما کمک می‌کنند دنبال‌کنندگان جدیدی را که قبلاً فقط در صفحات موجود بودند، به دست آورید و جذب کنید.

این گسترش در زمانی انجام می‌شود که متا در حال سرمایه‌گذاری روی پایگاه کاربران سازنده خود است، زیرا پتانسیل جریان درآمد جدیدی را که از چیزهایی مانند اشتراک محتواسازان ناشی می‌شود، می‌بیند. همانطور که متا به ساخت متاورس ادامه می دهد، به حمایت سازندگان نیاز دارد، بنابراین جای تعجب نیست که به دنبال گسترش پیشنهادات خود برای سازندگان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.