گوگل دیگر از اپلیکیشن Street View پشتیبانی نمی‌کند

گوگل اعلام کرد پشتیبانی از اپلیکیشن Street View را متوقف میکند و آن را از فروشگاه های اپلیکیشن خود خارج می کند.

گوگل اعلام کرد پشتیبانی از اپلیکیشن Street View را متوقف میکند و آن را از فروشگاه های اپلیکیشن خود خارج می کند.

به گزارش تکناک، برنامه Street View که به شما امکان می‌دهد مکان‌ها را در Google Maps با نمای خیابان بررسی کنید و تصاویر را به اشتراک بگذارید، در هفته‌های آینده از فروشگاه‌های برنامه حذف خواهد شد.

سخنگوی مدیسون گوویا در بیانیه‌ مطبوعاتی تایید کرد که گوگل در هفته‌های آینده ااپلیکیشن Street View را از فروشگاه‌های اپلیکیشن خارج می‌کند و پشتیبانی از این برنامه را در مارس 2023 متوقف می‌کند. 9to5Google برای اولین بار شواهدی را در به‌روزرسانی اخیر پیدا کرد که نشان می‌دهد غول جستجو قصد دارد تا  عرضه و پشتیبانی برنامه Street View را متوقف کند. در آخرین به روز رسانی، نسخه 2.0.0.484371618، گوگل تعداد انگشت شماری از اعلامیه های منسوخ شدن و خاموش شدن برنامه نمای خیابان را آماده کرده است. این اعلان‌ها هنوز در برنامه امروز قابل مشاهده نیستند، اما تیم ما موفق شد آنها را فعال کند.

اپلیکیشن Street View ، که هم در Android و هم در iOS موجود است، به شما امکان می‌دهد مکان‌ها را در Google Maps با نمای خیابان بررسی کنید و تصاویر 360 درجه یا آنچه Google «عکس کروی» می‌نامد را برای کمک به بهتر شدن جستجو و باز دیدی نمای خیابان ارائه دهید. اما می‌توانید از نمای خیابان در برنامه اصلی Google Maps نیز استفاده کنید و با برنامه وب استودیو نمای خیابان، تصاویر 360 را به اشتراک بگذارید. همه اینها باعث می شود تا برنامه جداگانه تا حدودی زائد شود و به زودی، Google پشتیبانی را  هم از این برنامه متوقف خواهد کرد.

با این حال، یکی از ویژگی هایی که با از بین رفتن برنامه نمای خیابان به طور کامل خاموش می شود، مسیرهای عکس است. Photo Paths که اولین بار در سال گذشته راه اندازی شد، به عنوان راهی بود که تقریباً به هر کسی که یک گوشی هوشمند دارد اجازه می داد عکس های دو بعدی ساده ای از یک جاده یا مسیری که هنوز توسط Street View مستند نشده بود، ارائه دهد. برخلاف سایر ویژگی‌های برنامه نمای خیابان، هیچ جایگزینی برای Photo Paths در برنامه وب یا برنامه Google Maps وجود ندارد.

فکر نمی‌کنم این تغییر به معنای عقب‌نشینی گوگل از Maps باشد. همین چند هفته پیش، این شرکت راه‌هایی را نشان داد که قصد دارد برنامه را فراگیرتر کند، از جمله آنچه که “نمای فراگیر” نامیده می‌شود که به شما یک نمای هوایی سه بعدی از یک مکان خاص با جزئیاتی مانند آب و هوا و ترافیک می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.