توصیه اپل برای رفع مشکل عمر باتری در iOS 16.5

پس از انتشار iOS 16.5 ، اپل شاهد شکایات متعددی از سوی کاربران آیفون در پلتفرم های رسانه های اجتماعی بوده است. اکثر کاربران از عمر باتری بد آیفون خود شکایت دارند و iOS 16.5 را مقصر آن می دانند.

به گزارش تکناک، شکایات متعددی از سوی این کاربران در ترند‌های توییتر مطرح شده‌است. یکی از کاربران توییتر به نام @ismascarade در توییتی با نگرانی گفت: “iOS 16.5 برای باتری کشنده است.” همچنین، کاربران بیشتری شکایات مشابهی را عنوان کرده‌اند.

یکی دیگر از کاربران توییتر، @cowsmi1k، نوشت: « از زمان ارتقا به iOS 16.5، عمر باتری من وحشتناک شده است. زمان شارژ به شدت آهسته شده است، و بنا به دلایلی، باتری بسیار داغ می‌شود، و روند پردازش دستگاه نیز کند شده‌است.

چه کاری باید انجام دهید؟

از آنجایی که برخی به‌روزرسانی‌ها ممکن است با چند مشکل همراه باشند، دمای بالا و عمر نامطلوب باتری، به خصوص در صورت وقوع آن در 48 ساعت اول پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار سیستم، نگران‌کننده نیست.

از دلایل بروز این مشکلات می‌توان به زمان بر بودن پروسه سازگاری برنامه‌ها و سایر سرویس‌های اجرایی روی آیفون با سیستم جدید است. در طول فرآیند تنظیم، ممکن است موارد زیادی دور از چشم کاربر در پس‌زمینه در حال اجرا باشند. به همین دلیل، برخی از کاربران ممکن است دمای بالا و عمر باتری کمتری را تجربه کنند.

طبق توضیحات اپل، این مسأله بسیار عادی است. پس از پایان سازگاری برنامه ها و سرویس های سیستم با نرم افزار جدید، همه چیز به حالت عادی یا حتی بهتر باز خواهد گشت.

برخی از کاربرانی که شکایات رسمی خود را به اپل ارائه کردند، پاسخی مشابه توضیحات بالا دریافت کردند. طبق گفته اپل، تجربه این امر در 48 ساعت اول پس از به‌روزرسانی آیفون، طبیعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.