توقف بروزرسانی MUI برای 6 مدل شیائومی

شیائومی اخیراً اعلام کرده است که 6 دستگاه مختلف از شیائومی، ردمی و پوکو پدیگر بروزرسانی های MIUI و اندروید را دریافت نخواهند کرد .

شیائومی اخیراً اعلام کرده است که به پشتیبانی رسمی از 6 دستگاه مختلف از شیائومی، ردمی و پوکو پایان می‌دهد. این دستگاه‌ها دیگر بروزرسانی های MIUI و اندروید را دریافت نخواهند کرد زیرا دو سال از عرضه آن‌ها می‌گذرد.

به گزارش تکناک، این خبر توسط کانال تلگرام MIUIs اعلام شد که قبلا پایان پشتیبانی شیائومی از برخی مدل‌های گوشی های هوشمند ساخت این شرکت در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ را فاش کرد.

اگرچه برخی از دستگاه های موجود در لیست تنها دو سال از ساخت آنها می گذرد گویا دیگر بروزرسانی MIUI رسمی از شیائومی دریافت نخواهند کرد.

این شش مدل عبارتند از :

Redmi K40 Pro/+/Xiaomi 11X Pro/Xiaomi 11i (haydn)

Redmi K40/Xiaomi 11X/POCO F3 (alioth)

Redmi K40 Gaming/POCO F3 GT (ares)

Redmi Note 10 Pro/POCO X3 GT (chopin)

شیائومی 10 اس (آویشن)

شیائومی 11 لایت 5G (رنوار)

شیائومی اخیراً اعلام کرده است که 6 دستگاه مختلف از شیائومی، ردمی و پوکو پدیگر بروزرسانی های MIUI و اندروید را دریافت نخواهند کرد .

توسعه نسخه بتا رام MIUI برای این مدل ها متوقف می شود. یعنی به پایان دوره حمایت خود می رسند. با این حال، شیائومی تصریح کرده است که نسخه‌های پایدار این مدل‌ها تا زمانی که تمامی ویژگی‌های برنامه‌ریزی‌شده برای نسخه فعلی اجرا نشده و تمامی باگ‌های موجود در نسخه فعلی برطرف نشده‌اند، به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد. بنابراین، کاربران این دستگاه‌ها همچنان به‌روزرسانی‌ها و رفع باگ‌ها را تا زمانی که نسخه پایدار به آپدیت نهایی خود برسد دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است که برخی از این مدل ها با نام های مختلف در مناطق مختلف جهان عرضه شده اند. بنابراین، لیست شامل مدل اصلی و انواع مختلف آن و همچنین نام داخلی هر مدل. برای اینکه کاربران راحت تر بتوانند دستگاه های خود را شناسایی کنند می شود.

شیائومی لیست دستگاه های خود را که دیگر توسط این شرکت پشتیبانی نمی شوند، به روز کرده است. در حالی که دستگاه‌ها دیگر به‌روزرسانی‌های MIUI و Android را دریافت نخواهند کرد، نسخه‌های پایدار همچنان به‌روزرسانی‌ها را تا زمانی که همه ویژگی‌ها را در راه داشته باشند، و تمام باگ‌های موجود در نسخه فعلی برطرف شود دریافت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.