آغاز به کار اولین پروژه تولید برق از منابع تجدیدپذیر سه گانه در آمریکا

اولین تاسیسات انرژی در مقیاس کاربردی که ترکیبی از انرژی خورشیدی، باد و ذخیره انرژی تولید شده منابع ذکر شده است افتتاح شد و شروع به تولید برق در شمال اورگان در کشور آمریکا کرد.

اولین تاسیسات انرژی در مقیاس کاربردی که ترکیبی از انرژی خورشیدی، باد و ذخیره انرژی تولید شده منابع ذکر شده است افتتاح شد و شروع به تولید برق در شمال اورگان در کشور آمریکا کرد.

به گزارش تک ناک،این پروژه می‌تواند بین 300 مگاوات برق از انرژی باد، 50 مگاوات برق از انرژی خورشیدی و 30 مگاوات برق در باتری ذخیره کند . این میزان از تولید و ذخیره انرژی می تواند برق مورد نیاز حدود یکصدهزار خانه را با استفاده از انرژی پاک تامین کند.
انرژی خورشیدی و باد به طور طبیعی با هم کار می‌کنند، زیرا ساعات نیروی آن‌ها متضاد یکدیگر است . باد در شب قوی ترین است و آفتابی ترین ساعات در روز است. با این حال، یک بخش کلیدی در اینجا ذخیره سازی باتری است که کمی زیرسازی اضافی برای متناوب شدن انرژی خورشیدی و باد فراهم می کند. با این همه ذخیره، می توان انرژی را در صورت نیاز به کار برد، حتی اگر خورشید و باد در جایی دیده نشوند.

digikala

قبل از تصویب قانون کاهش تورم، پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر که ذخیره‌سازی برق را نیز در خود جای داده بودند، عمدتاً فقط به انرژی خورشیدی محدود می شد، زیرا مطابق گفته گرگوری وتستون، مدیر عامل شورای انرژی های تجدیدپذیر آمریکا، ذخیره انرژی تنها زمانی تحت معافیت مالیاتی قرار می گرفت که مستقیماً و صرفاً با یک پروژه خورشیدی مرتبط باشد.
در سال 2007، اورگان اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را 10 درصد کمتر از سطح انتشار از سال 1990 تا سال 2020 و 75 درصد کمتر از سطح 1990 تا سال 2050 تعیین کرد. فرماندار دستور داد حتی اهداف سخت تری در سال 2020 تعیین شود. حداقل 80 درصد تا سال 2030، 90 درصد تا سال 2035 و 100 درصد تا سال 2040.
اما آنها در حال رسیدن به آن اهداف هستند . بر اساس گزارش اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده، در سال 2020، 68 درصد از تولید برق در مقیاس شهری از انرژی های تجدیدپذیر بود. برای PGE و NextEra، این پروژه نشان دهنده گام دیگری به جلو است.
ماریا پوپ، رئیس و مدیرعامل پورتلند جنرال الکتریک در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: با حمایت از پروژه‌های نوآورانه مانند Wheatridge، ما در کنار حفظ قابلیت اطمینان و قیمت مناسب، همچنان به سرعت بخشیدن ایجاد راه‌حل‌هایی برای تولید انرژی تجدیدپذیر برای ایالت، جوامع و مشتریان خود ادامه می‌دهیم. این مشارکت نقطه عطفی برای کاهش انتشار گاز های گلخانه ای و در دسترس قرار دادن انرژی پاک برای همه اهالی اورگون است.
حتی در خارج از ایالات متحده، پروژه‌هایی که شامل ذخیره سازی باد، خورشیدی و باتری هستند، نادر هستند. یکی از این پروژه‌ها در ماه مارس در هلند آنلاین شد و پروژه‌هایی در استرالیا و بریتانیا در حال انجام است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.