توییتر آماده رونمایی از تماس ویدیویی می شود

توییتر پس از تبدیل به X، دستخوش تغییرات بسیاری شد. این تغییر نام برنامه با هدف انتقال از میکروبلاگ به یک برنامه کامل انجام شد.

به گزارش تکناک و طبق گزارش CNBC، با وجود کند بودن این پیشرفت، X در شرف معرفی تعدادی ویژگی جدید و جذاب با چشم‌انداز تغییر رسانه‌های اجتماعی است و ویژگی تماس تصویری یکی از این موارد است.

آندریا کانوی، طراح X، ویژگی تماس صوتی و تصویری یکپارچه آینده را به اشتراک گذاشته است. در یک پست مرموز اخیر با عبارت مرموز “با کسی در برنامه X تماس برقرار کردم” نگاهی اجمالی از این امکان هیجان انگیز ارائه شده است.

این کشف یک گام بزرگ خواهد بود و پس از امکان ارسال پیام‌های مستقیم در X، امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری در لحظه بسیار کاربردی خواهد بود. ویژگی فعلی «Spaces» شبیه به تجربه صوتی مشترک Clubhouse است. این ویژگی مطلوب است. اما از چت های یک به یک پشتیبانی نمی کند.

با اضافه‌شدن تماس صوتی و تصویری به X، امکانات آن ارتقا می‌یابد و آن را به غول رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام نزدیک می‌کند. X می تواند با ارائه طیف گسترده‌ای از گزینه های چت به کاربران، خود را از رقبایی مانند تردز و Bluesky متمایز کند.

ایلان ماسک برای اولین بار در ماه می ایده برقراری تماس را مطرح کرد. در مصاحبه اخیر، لیندا یاکارینو، مدیرعامل X، این موضوع را تایید کرد و گفت به زودی امکان تماس تصویری فراهم خواهد شد. این حرکت بخشی از برنامه کلی ماسک برای تبدیل X به یک “اپلیکیشن همه کاره” است. بنابراین، X یک پلتفرم منعطف با امکان شکوفایی هنرمندان خواهد بود، و محتوای ویدیویی فراوانی به همراه امکان پرداخت آسان و تعاملات بی حد و حصر وجود خواهد داشت.

هدف X رهایی از محدودیت های میکروبلاگینگ سنتی است. این برنامه قصد دارد تعریف تعامل، معامله و مواجهه با یکدیگر را به شکل جدیدی به تصویر بکشد. این موضوع با تغییر نام تجاری سریع آن واضح تر شد. صرف نظر کردن از زبان و لوگوی قبلی توییتر یک تغییر اساسی بود و امکان توسعه بیشتری را فراهم کرد. مواردی مانند ویدیوی طولانی، اشتراک درآمد با تولیدکنندگان محتوا، پرداخت‌ها و اکنون تماس ویدیویی، همه عناصری نشان‌دهنده تعهد X به ارائه یک تجربه آنلاین کامل است.

با این حال، این تغییر منتقدان خود را نیز دارد. بسیاری از کارشناسان حریم خصوصی نگران میزان زیاد داده در یک پلتفرم هستند و ممکن است منجر به افشا اطلاعات کاربران شود. با این حال، یاکارینو، مدیرعامل مصمم X، فکر می‌کند قادر به ارائه نمونه موفقی از پلتفرمی مانند WeChat، شامل ترکیب بسیاری از وظایف در یک برنامه خواهد بود. با این دیدگاه و نبوغ ماسک، X برای آینده‌ای هیجان انگیز آماده می شود. این ویژگی‌ها روابط، خلاقیت و ارتباطات را گرد هم می آورد و رسانه های اجتماعی را تغییر می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.