توییتر محدودیت دسترسی به توییت ها را کاهش داد

توییتر دسترسی‌ به برخی توییت‌ها را برای کاربرانی که از سیستم خارج شده‌اند همراه با محدودیت‌هایی بازیابی می‌کند.

به گزارش تکناک، توییتر در این اواخر به منظور رفع “نگرانی‌های حریم خصوصی” و مبارزه با “جمع‌آوری داده” در بستر خود، اقدامات موقتی محدودیت دسترسی را اجرا کرده است.

ابتدا این اقدامات منجر به محدود شدن دسترسی کاربرانی که از حساب کاربری خود خارج شده‌اند به توییت‌ها شد. با این حال، پس از یک دوره کوتاه، بی سر و صدا شروع به بازیابی دسترسی به توییت ها برای کاربرانی که از سیستم خارج شده اند کرد و در عین حال محدودیت های خاصی را حفظ کرده است.

بعضی از کاربران گزارش داده‌اند که می‌توانند توییت‌ها را بدون ورود به حساب کاربری خود مشاهده کنند، با این حال برخی محدودیت‌ها باقی مانده است. هنگامی که پروفایل کاربری در دسترس است، منابع توییت مربوط به آن برای کاربرانی که وارد حساب کاربری خود نشده‌اند، قابل مشاهده نیستند. همچنین، گزارش‌هایی از نمایش پیش‌نمایش توییت در iMessage که برای برخی کاربران صحیح عمل می‌کند، مطرح شده است.

علاوه بر محدود کردن قابلیت مشاهده توییت‌ها، توییتر همچنین محدودیت‌هایی بر روی تعداد توییت‌هایی که کاربران می‌توانند در روز بخوانند، اعمال کرده است. این حرکت برای شناسایی و حذف ربات‌ها و دیگر عوامل نامناسب که به این بستر آسیب می‌زنند، طراحی شده است.

پست توییتری با این جمله آغاز شد: برای تضمین اعتبار پایه کاربرانمان، باید اقدامات بسیار سختی را برای حذف هرزنامه و ربات‌ها از بسترمان انجام دهیم. به همین دلیل، ما استفاده موقت را محدود کردیم تا بتوانیم ربات‌ها و دیگر عوامل نامناسبی که به بسترمان صدمه می‌زنند، شناسایی و حذف کنیم. هرگونه اطلاع قبلی درباره این اقدامات، به عوامل نامناسب اجازه می‌داد که رفتار خود را تغییر داده و از شناسایی خودداری کنند.

با اعمال این محدودیت‌ها، توییتر به هدف کاهش فعالیت‌های جمع‌آوری داده‌ها برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی پی برده است. شرکت تأکید کرد که این محدودیت‌ها در زمان اجرای آنها “تنها بر یک درصد کوچکی از کاربران تأثیر داشته‌اند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.