جدیدترین اسکوتر برقی شیائومی به بازار می آید

طبق شواهد موجود، شیائومی الکتریک ممکن است به زودی اسکوتر برقی 4 Go خود را در بازار اروپا عرضه کند.

به گزارش تکناک، این اسکوتر برقی ایستاده مجهز به موتور 250 واتی است و با یک بار شارژ قادر به طی مسافت 11 مایل (18 کیلومتر) خواهد بود.

اسکوتر برقی شیائومی 4 Go قبلاً اعلامیه انطباق اتحادیه اروپا و گواهینامه بلوتوث را دریافت کرده است. اینها مقدماتی برای عرضه نهایی اسکوتر در منطقه هستند.

اسکوتر برقی شیائومی 4 Go نیز در فهرست‌های چند فروشگاه در لهستان و مجارستان دیده شده است. در لیست اتحادیه اروپا سه مدل با شماره‌های DDHBC29NEB، DDHBC30NEB و DDHBC32NEB ذکر شده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از ویژگی های متمایز این سه مدل وجود ندارد. اوایل سال جاری، اسکوتر برقی شیائومی Go در لیست گواهی بلوتوث سال جاری مشاهده شده است.

اسکوتر برقی شیائومی 4 Go به ترتیب در وب سایت های Batna24.com و eMAG در لهستان و مجارستان فهرست شده است. لیست محصولات نشان می دهد که این اسکوتر ضربه‌ای مجهز به موتور 250 واتی با حداکثر سرعت 20 کیلومتر در ساعت و باتری داخلی خواهد بود و با یک بار شارژ مسافت 18 کیلومتر را طی می کند.

این اسکوتر از ترکیب ترمز E-ABS و درام برخوردار است و سیستم بازیابی انرژی جنبشی (KER) آن به افزایش برد هنگام سواری کمک می‌کند.

از دیگر ویژگی های اسکوتر می توان به صفحه نمایش یکپارچه، چراغ جلو، چراغ عقب و اتصال با برنامه مخصوص از طریق بلوتوث اشاره کرد. می توانید از برنامه همراه برای نظارت بر سواری و بررسی تنظیمات استفاده کرد.

قیمت اسکوتر برقی شیائومی 4 Go در دو کشور اروپای شرقی مجارستان و لهستان بین 348 تا 458 یورو خواهد بود. شیائومی تاریخ عرضه رسمی این اسکوتر در اتحادیه اروپا را اعلام نکرده است اما ممکن است به زودی عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.