جدیدترین نسخه Camera Assistant شامل کدام گوشی‌های گلکسی می‌شود؟

سامسونگ برنامه Camera Assistant را برای ارائه امکان کنترل‌های دقیق‌تر در دوربین به کاربران گوشی های هوشمند گلکسی راه اندازی کرده است.

به گزارش تکناک، این برنامه ابتدا تنها برای سری Samsung Galaxy S22 (series of Android smartphones, mobile computing device and Android applications) منتشر شد. اکنون، این شرکت با انتشار به‌روزرسانی برنامه Camera Assistant، آن را با بسیاری از گوشی‌های هوشمند گلکسی دیگر نیز سازگار خواهد کرد.

جدیدترین نسخه برنامه (نسخه 1.1.00.4) با سری گلکسی S20، سری گلکسی S21، سری گلکسی S23، گلکسی Z Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 سازگار است. با این حال، این برنامه تنها برای گوشی های شامل One UI 5.1 در دسترس است.

با وجود انتشار به روز رسانی One UI 5.1 توسط سامسونگ برای گلکسی S21، گلکسی  S22، گلکسیZ Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 ، هنوز همه مناطق این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند. بنابراین، ممکن است قبل از نصب برنامه Camera Assistant روی دستگاه سازگار خود، مجبور به انتظار برای دریافت به‌روزرسانی One UI 5.1 باشید. امکان دانلود این برنامه از Galaxy Store وجود دارد.

سامسونگ اخیراً برنامه Camera Assistant را با ویژگی‌های بیشتری، از جمله توانایی تنظیم وضوح  و نرمی تصویر، تعادل سرعت عکس‌برداری،کیفیت، گزینه‌های تایمر و سفارشی‌سازی شاتر با ضربه سریع به‌روزرسانی کرده است.

این برنامه به روز شده همچنین دارای یک گزینه کاهش نور صفحه به منظور جلوگیری از گرمای دستگاه است و همچنین یک نماد برنامه سازگار با Material You را با به‌روزرسانی قبلی دریافت کرده است.

این شرکت کره جنوبی به زودی این اپلیکیشن را با گوشی های هوشمند گلکسی بیشتری از جمله گلکسی Z Flip 3، گلکسی Z Fold 2، گلکسی Z Fold 3، گلکسی Note 20 و گلکسی Note 20 اولترا سازگار خواهد کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.