جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی رونمایی شد

شیائومی امروز در مراسمی در کنار رونمایی از گوشی های هوشمند سری 14 شیائومی ،ساعت هوشمند شیائومی Watch S3 را نیز معرفی کرد.

به گزارش تکناک،این ساعت، یکی از دو مدل ساعت هوشمندی بود که امروز در چین به نمایش درآمده است.در نگاه اول، Watch S3 شباهت زیادی به نسخه‌های قبلی خود، از جمله Watch S1 Pro دارد.

شیائومی قاب‌های قابل تعویض را به سری Watch S آورده ، بدون مکانیزم‌های پیچیده‌ای که هواوی در Watch GT Cyber به کار برده است.

همچنین روی ساعت یک حلقه قاب منحصر به فرد قابل تعویض وجود دارد. این اولین ساعتی است که با سیستم عامل HyperOS از شیائومی کار می‌کند.همه مدل‌های Watch S3، از جمله مدل eSIM، اندازه قاب 47 میلی‌متری دارند.

در ادامه به شرح مشخصات این ساعت هوشمند می پردازیم

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی

واچ‌اس3 Xiaomi (Chinese electronics company) دارای صفحه‌ی گرد است و در گزینه‌های رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. برجسته‌ترین ویژگی این ساعت “حلقه قاب چند منظوره” آن است که به شما امکان تغییر آن براساس سبک شخصی خود را می‌دهد. وقتی حلقه قاب را تعویض می‌کنید، صفحه نمایش ساعت به طور خودکار تغییر کرده و با آن مطابقت می‌یابد.

ساعت هوشمند شیائومی

واچ‌اس3 شیائومی (شرکت چینی تولید کننده تجهیزات الکترونیکی) دارای نمایشگر AMOLED گرد با اندازه 1.43 اینچی و حاشیه‌های نازک است. این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 8 بیتی با نرخ بروزرسانی 60 هرتز، 326 PPI و سطح روشنایی حداکثر 600 نیت عرضه می‌شود. Watch S3 شیائومی از ویژگی‌های متعددی برای نظارت بر سلامت پشتیبانی می‌کند، از جمله نظارت بر خواب، نرخ ضربان قلب، استرس و بیشتر. این ساعت از موقعیت‌یابی ماهواره‌ای دو بانده پشتیبانی می‌کند و طول عمر باتری آن تا 15 روز است.

Watch S3 شیائومی همچنین با سیستم آینده HyperOS عرضه می‌شود که از تماس و اتصال مستقل با eSIM پشتیبانی می‌کند.

این به این معناست که شما قادر خواهید بود تماس بگیرید و به اینترنت مستقیماً از طریق ساعت متصل شوید بدون نیاز به حمل تلفن همراه. ادعا شده است که سیستم عامل جدید نیز معماری نرم‌افزار MIUI، Vela، Mina و Car OS را یکپارچه می‌کند، به کاربران تجربه‌ای روان‌تر و راحت‌تر ارائه می‌دهد.

Watch S3 شیائومی با نسخه استاندارد به قیمت 799 یوان (حدود 109 دلار) و نسخه eSIM به قیمت 999 یوان (137 دلار) رونمایی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.