جدیدترین گوشی‌ های اوپو چگونه شارژ می‌شوند؟

سری گوشی های پرچم‌دار جدید اوپو احتمالاً با نام Oppo Find X6 عرضه می‌شوند و در فصل اول یا دوم سال 2023 وارد بازار خواهند شد.

با عرضه سری گوشی های اوپو Find N2 تاشو، تمرکز این برند اکنون بر روی خانواده پرچمدار بعدی است. سری گوشی های پرچم‌دار جدید احتمالاً با نام Oppo Find X6 عرضه می‌شوند و در فصل اول یا دوم سال 2023 وارد بازار خواهند شد.

به گزارش تکناک، با توجه به رونمایی نزدیک آنها، شاهد افشای اطلاعات بیشتری خواهیم بود. امروز، جزئیات شارژ هر دو گوشی Oppo Find X6 و X6 Pro مشاهده و برخی از جزئیات این دو توسط گواهینامه اجباری 3C چین تأیید شده است.

گوشی Oppo Find X6 با شماره مدل PGFM110، از شارژ اولیه سیمی 5V/2A و 5V-11V/7.3A یعنی از حداکثر ۸۰ وات شارژ SuperVOOC پشتیبانی می کند. این گوشی با آداپتور VCB8JACH/VCB8JBCH با پشتیبانی از شارژ 100 واتی سازگار خواهد بود. البته این مساله تصادفی نیست. جزئیات شارژ Find X6 Pro نیز توسط 3C تایید شده است. این مدل بالاتر با شماره مدل PGEM110 از حالت شارژ 11V/9.1A  به معنای شارژ 100 وات پشتیبانی می کند. این گوشی نیز آداپتور SuperVOOC مشابه نسخه استاندارد را به همراه خواهد داشت.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی از ظرفیت باتری گوشی‌های Oppo Find X6 افشا نشده است. و انتظار ظرفیت‌های پیشگامانه‌ای نیز از آنها نیز نمی‌رود و احتمالا بین 4800 تا 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. این ظرفیت‌ها به ترتیب مربوط به ظرفیت‌های موجود در Oppo Find X5 و X5 Pro است. و هر دو دستگاه از شارژ یکسان 80 واتی پشتیبانی می‌کنند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد Oppo Find X6 و X6 Pro وجود ندارد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی‌ها زبان طراحی جدید تنظیم شده توسط Hasselblad برای تنظیمات دوربین آن شامل سه دوربین عکاسی 50 مگاپیکسلی را به ارمغان آورد. نسخه پرو احتمالاً تراشه  Snapdragon 8  نسل ۲ کوالکام را به همراه خواهد داشت و Find X6 ممکن است با Snapdragon 8+  نسل ۱ یا Dimensity 9200 همراه باشد. انتظار ارائه جزئیات بیشتر در آینده با دریافت گواهی‌نامه‌های این دستگاه‌ها می‌رود.

شارژ 100 واتی بالاترین میزان قابل ارائه توسط Oppo (Chinese smartphone) نیست. این شرکت در حال حاضر فناوری شارژ 150 وات و 240 وات را در دست دارد. و Realme GT Neo5 اخیر با فناوری شارژ SuperVOOC عرضه می شود. با وجود این، Oppo و OnePlus تصمیم گرفتند امسال “محافظه کارانه ” عمل کنند. OnePlus11، از شارژ 100 واتی پشتیبانی می‌کند و Oppo Find X6 Pro نیز از آن پیروی خواهد کرد. در واقع این برند دلیلی برای ارائه قابلیت شارژ فراتر از ویژگی‌های موجود در قلمرو پرچمدار ندارد. سامسونگ و اپل، دو نیروی مسلط در این رده، واقعاً در این بخش عقب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.