جدیدترین گوشی ارزان قیمت موتورولا چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی ارزان قیمت موتورولا

اگرچه این روزها توجه ها به سمت گوشی های پرچمدار جدید موتورولا است، اما این شرکت احتمالا در حال آماده سازی گوشی های میان رده و پایین رده ارزان قیمت جدید، برای سری G و E است.

به گزارش تکناک، طبق گزارش ها یک گوشی ارزان قیمت موتورولا گواهینامه های 3C و TENAA را دریافت کرده و در آستانه عرضه به بازار است.

موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی گوشی های هوشمند جدید در بخش پرچمداران است. اکنون که اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شده است، انتظار داریم این برند اولین پرچمدار خود را با آن در قالب موتورولا X40 معرفی کند.

این گوشی گواهینامه TENAA را در چین دریافت کرد و همتای جهانی آن، موتورولا اج 40 پرو،تاییدیه  FCC را دریافت کرده است. این گوشی احتمالاً با موتورولا اج 40 دنبال خواهد شد.

اما در کنار این اقدام همانطور که اشاره شد ما در مورد همان تلفن رده پایین صحبت می کنیم زیرا تاییدیه 3C و TENAA با همان نام XT2335-3  را دریافت کرده است. طبق معمول، گواهی 3C جزئیات زیادی در مورد این گوشی موتورولا ارائه نمی دهد. با این حال، TENAA جزئیات بیشتری را ارائه میکند.

مشخصات MOTOROLA XT2335-3

به گزارش TENNA، موتورولا XT2335-3 اسرارآمیز دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح متوسط ​​HD+ 1600 x 720 پیکسل است. این گوشی همچنین دارای یک CPU ناشناس هشت هسته ای است که هسته های اصلی آن تا 2.2 گیگاهرتز کار می کنند. ما انتظار یک چیپست قدرتمند را نداریم،  اما امیدواریم که چیزی با اتصال 5G  را به ارمغان بیاورد. اما در حال حاضر به سختی می توان با قطعیت در مورد همه چیز صحبت کرد. بخش عجیب در مورد این گوشی  RAM و فضای ذخیره سازی آن است.

این گوشی دارای نسخه هایی با 4 گیگابایت، 6 گیگابایت، 8 گیگابایت و حتی 12 گیگابایت رم خواهد بود. از نظر فضای ذخیره سازی، دارای 64 گیگابایت، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. تصور یک گوشی ارزان قیمت با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عجیب است. اعداد خوب هستند، اما همه چیزدر اعداد خلاصه نمیشود. 12 گیگابایت رم در صورت ضعیف بودن پردازنده ممکن است کارایی آنچنانی نداشته باشد.

دستگاه ارزان قیمت موتورولا دارای تنظیمات دوربین دوگانه خواهد بود. با این حال، ما دوربین اصلی با وضوح 50 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل برای سنجش عمق داریم. این دستگاه همچنین دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. ما فکر نمی کنیم این گوشی همان جایگاه موتورولا X40 را اشغال کند. اما انتظار میرود که در هفته های آینده عرضه یک نسخه به آرامی در چین اتفاق بیفتد. این دستگاه دو فرآیند مهم صدور گواهینامه چینی را گذرانده است ، بنابراین تا زمان انتشار آن زمان زیادی باقی نمانده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.