جزئیات بسته الحاقی بازی Dragon Ball Kakarot مشخص شد

جزئیات بسته الحاقی بازی Dragon Ball Kakarot مشخص شد
بستۀ الحاقی جدید بازی Dragon Ball Kakarot بر اساس Dragon Ball Daima خواهد بود.

جزئیات بستۀ الحاقی بعدی بازی Dragon Ball Kakarot در فایل‌های بازی برملا شده است و نشان می‌دهد که چگونه بر اساس محتوای اصلی این فرنچایز ساخته خواهد شد.

به گزارش تک‌ناک، همان‌طور که توسط Josou Kitsune در صفحۀ اجتماعی X گزارش شده است، به‌روزرسانی جدید بازی شامل یک کوئست فرعی جدید می‌باشد، که سرنخ‌هایی از محتوای آیندۀ بازی را برملا می‌کند.

برخلاف انتظارات در زمینۀ تمرکز بر Dragon Ball GT یا Dragon Ball Super، این بستۀ الحاقی جدید بر اساس Dragon Ball Daima خواهد بود. Dragon Ball Daima یک مجموعه انیمۀ جدید است که توسط خالق Dragon Ball، آکیرا توریاما، ساخته شده و قرار است در پاییز امسال منتشر شود.

انتشار Dragon Ball Daima و بستۀ الحاقی بازی بر اساس آن، هیجان زیادی را برای طرفداران Dragon Ball ایجاد کرده است. Dragon Ball Daima یک داستان و شخصیت‌های جدید را به دنیای Dragon Ball معرفی می‌کند و بستۀ الحاقی بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا این دنیای جدید را کاوش کنند و با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شوند.

 

بازی Dragon Ball Kakarot

بازی Dragon Ball Kakarot موفقیت قابل قبولی در بازار کسب کرده است، به حدی که Bandai Namco تصمیم گرفت بعد از انتشار اولین بستۀ الحاقی، به پشتیبانی از بازی ادامه دهد. حتی بدون محتوای اضافی، بازی به دلیل بازآفرینی دقیق داستان Dragon Ball Z، ارزش تجربه را برای هر طرفدار این فرنچایز ایجاد می‌کند.

در مجموع، متن نشان می‌دهد که Dragon Ball Kakarot یک بازی خوب و سرگرم‌کننده برای طرفداران Dragon Ball Z است، حتی اگر ایراداتی هم داشته باشد.

بازی Dragon Ball Z: Kakarot تجربه‌ای دوگانه ارائه می‌دهد. اگر طرفدار Dragon Ball هستید، این بازی می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای شما رقم بزند. با وجود این، به دلیل گیم‌پلی تکراری و قیمت بالا، توصیه کردن آن دشوار است. فقط اگر بازی را با تخفیف پیدا کردید، ارزش خرید خواهد داشت.

بازی Dragon Ball Kakarot هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram