جزئیات جدیدترین گوشی هوشمند موتورولا لو رفت

موتورولا Penang

طبق گزارش‌ها، موتورولا در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند رده پایین جدید با نام پنانگ ( Penang) است و اکنون، ایوان بلاس، افشاگر مشهور، تصویری از طراحی آن به اشتراک گذاشته است.

به گزارش تکناک، این تصویر از طریق GadgetGang به اشتراک گذاشته شده است و نشان‌دهنده ضلع های صاف و گوشه های گرد آن برای به راحتی دردست گرفتن این گوشی هوشمند است.

پشت آن نیز تخت است و دارای دو حفره دوربین در بالا و سمت چپ است. در قسمت جلویی، دستگاه دارای قاب بالایی قابل توجه و لبه ضخیم است. حفره دوربین جلو نیز در وسط قرار دارد.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند این گوشی دارای کد ریشه مشابه با Penang4G و Penang+ است، اما لزوماً نشان‌دهنده عرضه همه این دستگاه‌ها در یک خط تولیدی نیست. این گزارش همچنین نشان می‌دهد نوع Penang 5G آمریکای شمالی با کد XT-2313، از هر سه اپراتور اصلی ایالات متحده، علاوه بر کریکت، دیش و تراکفون پشتیبانی می‌کند.

ایوان بلاس افشاگر، همچنین می گوید موتورولا Penang تنها با یک گزینه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

به طور جداگانه، Motorola XT2335-3 در گواهینامه 3C و TENAA فهرست شده است. این لیست‌ها نشان دهنده صفحه نمایش LCD ۶.۵ اینچی با وضوح 720*1600 پیکسل است. این دستگاه دارای یک چیپست هشت هسته ای با پردازنده مرکزی 2.2 گیگاهرتز خواهد بود. نکته جالب این است که با گزینه های رم از 4 گیگابایت تا 12 گیگابایت و گزینه های ذخیره سازی از 64 گیگابایت تا 512 گیگابایت در دسترس خواهند بود.

پشت دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. در نهایت، این دستگاه با ابعاد 162.7×74.6×8.1 (mm) و وزن آن 183 گرم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.