جزییات جدیدترین گوشی ردمی لو رفت

Redmi به تازگی با نمایش گوشی موبایل Redmi 12 خود در وب سایت های IMEI و FCC باعث لو رفتن برخی از ویژگی های محصول خود شد.

Redmi به تازگی با نمایش گوشی موبایل Redmi 12 خود در وب سایت های IMEI و FCC باعث لو رفتن برخی از ویژگی های محصول خود شد.

به گزارش تکناک،این شرکت با ارائه بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه، به ویژه در بازار گوشی های میان رده شناخته شده است و به تازگی سری گوشی های هوشمند مقرون به صرفه خود را عرضه کرده است.

 خبرهایی از عرضه گوشی موبایل اقتصادی جدید Redmi 12  به گوش می رسد. این گوشی موبایل هوشمند در فهرست موبایل ها در وب‌سایت‌های IMEI و FCC ایالات متحده قرار گرفته است، اما جزئیات دقیق آن هنوز مشخص نیست و اعلامیه رسمی منتشر نشده است. با این حال، برخی از جزئیات کلیدی آن قابل اشاره است.

عرضه REDMI 12 به زودی

شیائومی در مورد گوشی هوشمند مقرون به صرفه بعدی خود، Redmi 12 بسیار مطمئن است. اطلاعات فاش شده نشان از احتمال عرضه این گوشی های هوشمند در سطح جهانی توسط این شرکت چینی دارد. این شرکت هنوز تاریخ عرضه و سایر مشخصات کلیدی آن را تایید نکرده است. با توجه به مشاهده آن در پایگاه داده IMEI، می توان برخی جزئیات احتمالی آن را بررسی کرد. در این فهرست نام و شماره مدل گوشی 23053RN02L ذکر شده است.

وب سایت دیگر، FCC، نسخه کمی متفاوت با شماره مدل 23053RN02Y را نشان می دهد. در هر صورت، عرضه نزدیک Redmi 12 قطعی است. افشا این اطلاعات، برخی از مشخصات کلیدی آن را برجسته و به احتمال وجود اتصال 4G و MIUI 14 اشاره می‌کند.

با این حال، با توجه به بروزرسانی Redmi Note 12 Pro به اندروید 12 توسط شیائومی، ممکن است دستگاه جدید با MIUI14 عرضه نشود. از دیگر جزئیات می توان به پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی اشاره کرد. وب سایت FCC همچنین مدل آداپتور شارژ با شماره MDY-12-EA را عنوان کرده است. همچنین احتمالا Redmi 12 یک باتری استاندارد 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. این شرکت هنوز در مورد این گوشی اظهار نظر رسمی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.