جستجوی کاربران در توییتر محدود می شود

توییتر دیگر به کاربران اجازه استفاده از جستجو برنامه بدون ورود به سیستم را نمی‌دهد و ماسک اخیراً پیشنهاد بازگشت Fleets را مطرح کرده است.

پس از حذف تیک‌های آبی و محدود کردن دسترسی به حساب‌های بدون پرداخت برای طرح اشتراک توییتر آبی، این پلتفرم دیگر به کاربران اجازه استفاده از جستجو برنامه بدون ورود به سیستم را نمی‌دهد ،علاوه بر این، ماسک اخیراً پیشنهاد بازگشت Fleets را مطرح کرده است.

به گزارش تکناک، بسیاری از مردم در مورد رویدادهای در جریان، در لحظه توییت می‌کنند. از این رو، توییتر به مکانی مهم برای محققان و روزنامه‌نگاران تبدیل شده است. حتی کسانی که حساب توییتر ندارند می‌توانند به سرعت توییت‌ها را در شبکه اجتماعی جستجو کنند. اما طبق  صحبت‌های برخی از کاربران، این امکان دیگر وجود ندارد.

از این هفته، توییتر جستجوی خود را به اعضا این شبکه اجتماعی محدود کرده است. در صورت مراجعه به وب‌سایت توییتر در یک مرورگر وب در حالی که از سیستم خارج شده‌اید، امکان مشاهده برخی از توییت‌های پیشنهادی (از جمله از ایلان ماسک) وجود دارد، اما دیگر گزینه‌ای برای استفاده از جستجو وجود ندارد.

برای این کار ابتدا باید وارد یک حساب کاربری شد. این امر در مورد دریافت پیوند با نتایج جستجو توییتر نیز صادق است.

توییتر همچنین این قابلیت را در API رایگان خود محدود کرده است، و این مسأله محققان دانشگاهی را که قبلاً می‌توانستند به راحتی تعداد زیادی توییت را برای اهداف مطالعاتی یکباره جمع‌آوری کنند، تحت تأثیر قرار داده است. در حال حاضر درخواست دسترسی به تعداد زیادی توییت حداقل 100 دلار در ماه هزینه دارد.

احتمال بازگشت Fleets به شبکه اجتماعی

در سال 2020، توییتر قابلیت Fleets، نسخه استوری آن، که در اسنپ چت و اینستاگرام محبوب شد، را معرفی کرد. با Fleets توییتر، کاربران می‌توانند پیام‌های کوتاه یا حتی عکس‌ها و ویدیوهایی که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند، ارسال کنند. با این حال، به نظر می رسید کاربران توییتر به Fleets اهمیت نمی دهند و این ویژگی یک سال بعد حذف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.