جشن 25 سالگی آئودی با رونمایی از مدل RS4 Avant edition

 جشن 25 سالگی بخش پرفورمنس آئودی با رونمایی مدل RS4 Avant edition 25 years

شرکت آئودی به مناسبت 25 سالگی بخش پرفورمنس به معرفی مدل RS4 Avant edition پرداخت.

به گزارش تک‌ناک، تنها 250 دستگاه از این مدل به تولید خواهد رسید و یک نسخۀ محدود است. همچنین قرار نیست به بازار ایالات متحده آمریکا برسد و نسبت به RS4 Avant اصلی از طراحی چشم‌نواز و قابلیت‌های پیشرفته‌تری برخوردار است.

این مدل شامل یک پیشرانۀ 2.9 لیتری توئین توربو شش سیلندرِ 464 اسب بخار است. به دنبال چنین پیشرانه‌ای خودروی جدید 0 تا 100 کمتر از 3.7 ثانیه دارد و سقف سرعت آن هم به 297 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در حرکت پتانسیل عملکردی آن مشابه مدل‌های قدرتمند سال‌های گذشته است.

پرفورمنس آئودی

علاوه بر قوای محرکۀ سریع، آئودی برای این مدل ویژه سیستم ترمز سرامیکی RS را به صورت استاندارد مورد استفاده قرار داد. همچنین بستۀ RS sport suspension pro نیز به صورت استاندارد تعبیه شده تا هندلینگ به طرز قابل توجهی بهبود یابد. نسخۀ ویژه نسبت به مدل استاندارد ارتفاع کمتری هم دارد.

آئودی برای نسخۀ RS 4 Avant Edition منحصربه‌فرد باری دیگر  از کمبر منفی محور جلو استفاده کرده و آن را دو درجه ارتقا بخشیده است. بازوهای کنترلی سخت‌تر هستند، که با بهبودهای صورت گرفته باعث توانایی های بیشتر در هندلینگ بالا روی پیچ‌های سخت می‌شوند.

علاوه بر آن، یک دیفرانسیل تورسن ارتقا یافته و یک ساب فریم ثابت در محور عقب، ثبات حرکتی را در پی خواهند داشت. در نهایت، واحد کنترل گیربکس برای زمان‌های تعویض سریع‌تر دوباره توسعه یافته و پیشرانۀ V6 توربو شارژ از طریق سیستم اگزوز اسپرت RS دوگانۀ بزرگ، صدای دلنشین خود را به همگان نشان می‌دهد.

پرفورمنس آئودی با رونمایی مدل RS4 Avant edition 25 years

آئودی به مناسبت 25 سالگی، رنگ زرد Imola که برای اولین مدل به کار گرفته بود، مورد استفاده قرار داد. مشتریانی که با این رنگ موافق نیستند رنگ‌های تیره‌تر را می‌توانند انتخاب کنند. برای اسپرت نشان دادن این مدل، حاشیه‌ها، آینه بغل، دیفیوزر و حتی رینگ به رنگ مشکی درآمده است. پنجره‌های بین ستون D و C حکاکی ریز RS 4 edition 25 years دارد. بخش‌هایی از جنس فیبرکربن بر روی رکاب، دیفیوزر و برخی مناطق دیگر به چشم می‌خورد.

رینگ‌ها 20 اینچی آلیاژی هستند و درون تایرهای مسابقه‌ای P Zero Corsa پیرلی قرار گرفتند. کابین داخلی برگرفته از مدل RS4 Sport 2001  است، به شکلی که علاوه بر تودوزی، شاهد متریال چرم و جیر جذاب با بخش‌هایی از جنس فیبرکربن هستیم. مشتریانی که به دنبال فرمان با جنس جیر هستند و می‌خواهند نمادی در وسط داشته باشد، باید 2270 یورو هزینۀ اضافی پرداخت کنند.

آئودی اعلام کرد: هر یک از مدل‌های RS4 Avant edition با شمارۀ 1 تا 250 همراه است و قیمت آن به 142 هزار یورو یا 155 هزار دلار می‌رسد. این هزینه نسبت به مدل RS 6 Avant با قیمت 125 هزار دلاری، آن را گران‌تر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.