دسترسی آسان‌تر به جلوه‌های ویدیویی در نسخه وب Google Meet

Google Meet یکی از بهترین سرویس‌های چت ویدیویی موجود، به خصوص برای شرکت‌های دارای اکوسیستم گوگل است.

به گزارش تکناک، گوگل در چند ماه گذشته در حال افزودن برخی ویژگی‌ها به این سرویس، ازجمله حالت جدید تصویر در تصویر، پشتیبانی از ویدیوی 1080P و موارد دیگر، برای ارتقا آن بوده است.

شاید آخرین به‌روزرسانی آن زیاد هیجان‌انگیز نباشد، اما بهبودهایی در کیفیت زندگی به ارمغان می‌آورد و دسترسی به جلوه‌های ویدیویی را بسیار آسان‌تر می‌کند و همچنین ابزاری برای قالب‌بندی مجدد ارائه می‌کند.

با توجه به گزارش Android Police و گزارش منتشر شده در صفحه Google Workspace Updates شرکت، کاربران از این پس می‌توانند به برخی از محبوب ترین ویژگی های جلوه های بصری آن از طریق منوی دسترسی سریع هنگام مرور، دسترسی پیدا کنند.

منوی جدید در نسخه وب Google Meet امکان تغییر قاب تصویر و تنظیمات blur را از فید ویدیوی برای کاربران فراهم می‌کند و به تمام پس زمینه ها و فیلترها دسترسی وجود خواهد داشت. کاربران همچنین می‌توان فید ویدیویی  در نسخه وب Google Meet را از منوی جدید خاموش کرد. البته، در صورت عدم علاقه به سیستم منوی جدید، می توان از طریق منوی بازشو سنتی رابط کاربری به جلوه های بصری دسترسی داشت.

این به‌روزرسانی اکنون برای همه مشتریان Google Workspace ارائه می‌شود. ویژگی تغییر چارچوب فقط برای حساب‌های Google Workspace پولی یا آموزشی و مشترکین طرح ۲ ترابایتی یا بیشتر Google One، در دسترس خواهد بود.

افراد دارای این طرح‌ها، می توانند انتظار دسترسی به منوی جدید را تا پایان هفته داشته باشد. این افراد از ۵ ژوئیه ۲۰۲۳، امکان دسترسی به این ویژگی را خواهند داشت و گوگل اعلام کرده است که عرضه کامل آن دو هفته طول خواهد کشید. افراد دارای دسترسی، می‌توانند سیستم منوی جدید را با نگه داشتن ماوس روی تصویر خود در تماس ویدیویی مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.