حالت شب جدید دوربین گلکسی S23 اولترا

آیا واردات گوشی گلکسی S23 سامسونگ به ایران ممنوع است؟

مانند دیگر دستگاه‌های رده بالا، یکی از جالب ترین جنبه های مدل های گلکسیS  اولترا سامسونگ سیستم دوربین و توانایی آنها در عکس‌برداری است.

به گزارش تکناک، این موضوع در مورد دوربین گلکسی S23 اولترا آینده نیز صادق است، بنابراین اطلاعات مربوط به سنسورهای دوربین و اشاره‌ به قابلیت‌های عکس‌برداری این گوشی هیجان‌انگیز است.

اطلاع از مشخصات دوربین مساله‌ مهمی است، اما مشاهده چند نمونه عکس واقعی مانند نمونه تصاویر ادعایی فاش شده اخیر گرفته شده با دوربین گلکسی S23 اولترا با زوم 30x  نتایج بهتری را در اختیار ما می گذارد.

اکنون شاهد نمایش دیگری از قابلیت های عکاسی این گوشی در قالب عکس های گرفته شده در نور کم هستیم که در توییتر توسط ادواردز اربینا به اشتراک گذاشته شده است.

در یک توییت سه نمونه احتمالا ثبت‌شده توسط دوربین  200 مگاپیکسلی جدید گلکسی S23 اولترا به اشتراک گذاشته شده است و دو نمونه از هر عکس یکی در حالت شب و یکی در حالت معمولی مشاهده می‌شود،که تفاوت عکس‌برداری با این سنسور دوربین و نرم افزار جادویی آن برای روشن تر کردن تصاویر را نشان می‌دهد.

 

با توجه به این تصاویر، عکس ها در شرایط بسیار تاریک گرفته شده اند و قابلیت S23 اولترا در روشنایی بخشی صحنه تا وضوح کامل سوژه را نشان می‌دهد. البته، این موارد قبل از عرضه گوشی فاش شده است، بنابراین نمی توان از عملکرد قطعی آن به همین صورت پس از عرضه رسمی مطمئن بود.

همچنین لازم به ذکر است، تار و محو بودن برخی سوژه‌ها با حالت شب به احتمال زیاد به دلیل تنظیم نوردهی دستگاه روی زمان طولانی‌تر است. برای عکاسی با نوردهی بالا، ثبت عکس توسط دوربین مدت بیشتری زمان می‌برد، یعنی در صورت هرگونه حرکت سوژه ها، در تصویر نهایی ثبت و معمولاً به شکل مسیرهای تار نشان داده می شود. به همین دلیل برخی از ستارگان در این تصاویر به جای نقطه، به شکل لکه نشان داده‌ می‌شوند، یا برخی از برگ ها در تصویر دوم تار هستند.

اگر این تصاویر واقعاً با گلکسی S23 اولترا گرفته شده اند، قابلیت فوق العاده این پرچمدار سامسونگ را نشان می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.