حذف تب Shop از اینستاگرام

حذف تب Shop اینستاگرام

از ماه آینده، اینستاگرام تب Shop را از نوار اصلی پایین صفحه حذف و دکمه ایجاد پست جدید را به پایین منتقل خواهد کرد و تب Reels به جای تب Shop قرار خواهد گرفت.

به گزارش تکناک، اینستاگرام در ماه سپتامبر شروع به آزمایش فید اصلی بدون دکمه Shop کرد و به گفته خود قصد ارائه تجربه کاربری ساده‌تر را  دارد.

اما طبق گزارش The Information، این آزمایش بخشی از یک تغییر بزرگتر در اینستاگرام است و این شرکت از امکانات خرید خود دست خواهد کشید. با این حال، طبق گفته شرکت، حتی بدون وجود میانبر برجسته در صفحه Home خرید همچنان بخشی از اینستاگرام خواهد بود.

digikala

این شرکت در یک مقاله‌ی منتشر‌شده در یکی از صفحات پشتیبانی خود گفت: «همچنان امکان خرید در اینستاگرام وجود خواهد داشت، و ما همچنان به منظور فراهم کردن بیشترین ارزش برای افراد و مشاغل، در فید، استوری‌ها، Reelها، تبلیغات و موارد دیگر، به سرمایه‌گذاری بر تجربه‌های خرید ادامه خواهیم‌داد..

اینستاگرام، مانند سایر پلتفرم‌ها، روی ابزارهای خرید به منظور استفاده کاربران از خرید درون برنامه‌ای سرمایه‌گذاری کرده‌است.

توصیه‌های شخصی‌شده محصول در حال حاضر در تب shop اینستاگرام نمایش داده‌ می‌شود. در نهایت طبق گزارش The Information در پاییز گذشته، این ویژگی در‌حال حذف است. اینستاگرام از اینکه چه اتفاقی برای صفحه خرید شخصی سازی شده پس از اصلاح ماه آینده خواهد افتاد، صحبتی نکرده‌است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.