اینستاگرام امکانی جدید برای مرور خاطرات ۲۰۲۲ ایجاد کرد

اینستاگرام امسال تمرکز بیشتری روی Reels شامل نحوه ایجاد Reel برای مرور خاطرات ۲۰۲۲ ( Recap 2022) توسط کاربران اینستاگرام کرده است.

اینستاگرام امسال تمرکز بیشتری روی Reels کرده است و این شامل نحوه ایجاد Reel برای مرور خاطرات ۲۰۲۲ ( Recap 2022) توسط کاربران اینستاگرام نیز می‌شود.

به گزارش تکناک، کاربر می تواند حداکثر 14 عکس مورد علاقه خود را انتخاب کند و اینستاگرام به طور خودکار آنها را با الگوهای روایت از افرادی مانند Bad Bunny (یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های روی زمین)، پریا فرگوسن و دی‌جی خالد در یک Reel به یکدیگر متصل می‌کند.
سال گذشته، ویژگی مرور خاطرات(Recap) اینستاگرام Playback نام داشت. با استفاده از آن، حداکثر 10 استوری سال یک کاربر را انتخاب می‌کرد و آنها می‌توانستند استوری‌ها را با ترتیب مورد نظر خود تنظیم کنند.
این ویژگی به منظور عدم لزوم استفاده کاربران از برنامه های شخص ثالث برای به اشتراک گذاشتن خاطرات ۲۰۲۲ اینستاگرام گذشته ارائه شده است.
ویدئو های Reel در طول سال گذشته یک حوزه رشد بزرگ برای متا بوده اند. طبق ادعای این شرکت اکنون در اینستاگرام و فیس بوک، Reelها بیش از 140 میلیارد بار در روز بازدید دارند. متا در ماه‌های اخیر با افزودن مواردی مانند ابزار برای ایجاد راحت Reels، برنامه‌ریز درون‌برنامه‌ای Reels و روش‌هایی برای پست محتوا به شکل Reels از برنامه‌های شخص ثالث، پاسخ خود به TikTok را در هر دو برنامه در ماه‌های اخیر تقویت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.