خالق ریماک از برند خودروی الکتریکی خودران Verne رونمایی کرد

خالق ریماک از برند خودرو الکتریکی خودران Verne رونمایی کرد

میت ریماک که به عنوان خالق برند خودروسازی ریماک شناخته می شود، به تازگی از برند خودرو الکتریکی خودران Verne رونمایی کرد. برندی که شامل خودروهایی با قابلیت فناوری خودران سطح 4 می شود.

به گزارش تکناک، محصول این برند نوظهور سال 2026 راهی بازار خواهد شد. ریماک بیشتر به خاطر هایپرکارهای الکتریکی خود همچون Nevera و به خاطر تصاحب شگفت انگیز بوگاتی از طریق شراکت با پورشه شناخته می شود. اما اکنون به سمت دیگر طیف EV قدم گذاشته است: از هایپرکار تا خودروهای خودران.

میت ریماک به همراه دو مدیر دیگر ریماک برند جدیدی به نام Verne را تاسیس کردند. مشخص نیست که گروه Rimac چگونه در این امر فراتر از اشتراک کارکنان نقش دارد، اما به نظر می رسد که بخشی از آن است، زیرا این برند امروز در دفتر مرکزی ریماک در کرواسی تاسیس شد. Verne از سیستم خودران سطح 4 Mobileye استفاده می کند بنابراین فناوری اصلی آن بیشتر پلتفرم وسیله نقلیه است تا سیستم رانندگی خودران.

فضای داخلی Verne

همانطور که تصاویر مشخص است، اولین محصول Verne، یک اتومبیل دو نفره بوده که بر اساس تجربه مسافر ساخته شده، زیرا وسیله نقلیه بدون راننده است. یک سیستم صوتی گسترده و یک صفحه نمایش غول پیکر با رابط کاربری ساخته شده برای تجربه های مختلف مسافران وجود دارد.

این مدل برای سیستم های سواری با سطح بالایی از سفارشی سازی ساخته شده است. Verne می گوید که مشتریان می توانند قبل از رسیدن خودرو، تجربه را از طریق یک برنامه شخصی سازی کنند. Verne قرار است برای اولین بار در سال 2026 در زاگرب عرضه شود و این شرکت قصد دارد مدت کوتاهی پس از آن در اروپا و خاورمیانه عرضه کند.

خالق ریماک

این شرکت ادعا می کند که در حال حاضر با 11 منطقه برای عرضه محصول خود توافق کرده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا زمان عرضه منتظر ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.