خروج اجباری کاربران در جدیدترین باگ توییتر

توییتر در چند هفته گذشته بسیار ناپایدار بوده است و به نظر می رسد باگ دیگری در این سرویس مشاهده شده است که بسیاری از کاربران را مجبور به خروج از سیستم، بدون هیچ راهی برای بازگشت کرده است.

به گزارش تکناک، کاربران توییتر، و عمدتاً کاربران وب آن با خروج تصادفی از حساب‌های خود و عدم امکان ورود مجدد به سیستم مواجه شدند. این باگ، صفحه کاربران را در یک لوپ تکراری قرار می‌دهد و در نهایت آنها را به خارج از حساب  و صفحه اصلی توییتر، شامل فهرستی از توییت‌های حساب‌های محبوب و تأیید شده هدایت می‌کند.

امروز این مشکل در چندین حساب کاربری مشاهده، و منجر به افزایش شدید گزارش‌های مربوط به از کار افتادن توییتر در DownDetector شد. افراد حاضر در TechCrunch مشاهده رفتار مشابهی هنگام نوشتن این پست را گزارش دادند.

digikala

تاکنون، توییتر این مشکل را به هیچ عنوان به صورت رسمی تأیید نکرده است و حداقل در این مرحله، به نظر نمی رسد این مشکل بر برنامه های اندروید یا iOS تأثیر گذاشته باشد.

با این حال، ظهور این باگ تنها چند ساعت پس از نمایان شدن باگ دیگری در توییتر که در پی نوشتن عبارت “Blue check” در بیو حساب کاربری، در نتیجه آن اختصاص موقت علامت تیک آبی به آن، عجیب به نظر می‌رسد. با این حال، احتمالا باگ جدید مستقیماً با عبارت «Blue check» مرتبط نیست، و صرفاً یک اشکال هنگام به‌روزرسانی اطلاعات پروفایل حساب‌های تأیید شده قدیمی است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.