خودروی اپل نیامده محبوب شد!

نظرسنجی جدید منتشر شده در بین مالکان خودروهای جدید نشان می‌دهد که اگر اپل واقعاً خودرویی را در آینده عرضه می‌کرد، می‌توانست بسیار محبوب شود.

نظرسنجی جدید منتشر شده در بین مالکان خودروهای جدید نشان می‌دهد که اگر اپل واقعاً خودرویی را در آینده عرضه می‌کرد، می‌توانست بسیار محبوب شود.

به گزارش تک ناک، ارقامی که این هفته توسط” استراتژیک ویژن” منتشر شد و اولین بار توسط بلومبرگ در این هفته گزارش شد، نشان می دهد که از هر چهار دارنده خودروی جدید، یک نفر خودروی ساخته شده توسط اپل را به عنوان خرید آینده در نظر می گیرد.
Strategic Vision در این هفته نوشت: اگرچه اپل هنوز برنامه‌های خود را برای تولید خودرو اعلام نکرده است، اما این برند در حال حاضر دارای بالاترین برند در آینده در میان خریداران خودروهای جدید است.
در سال 2022، این گروه یک وسیله نقلیه با برند اپل را به لیست چهل و پنج برند خودروسازی خود اضافه کرد و از دارندگان وسایل نقلیه جدید پرسید که آیا آن را در نظر می گیرند و در مورد کیفیت هر کدام چه احساسی دارند.
طبق این ارقام، «اپل سومین برند برتر است که 26 درصد از مشتریان اعلام کرده‌اند که در آینده قطعاً خودرویی با برند اپل را در نظر خواهند گرفت».
این انتخاب پس از تویوتا (38 درصد) و هوندا (32 درصد) قرار دارد. اما جالب این است که از فورد غول پیکر و تسلا سازنده خودروهای برقی جلوتر است.
الکساندر ادواردز، رئیس چشم انداز استراتژیک، همچنین خاطرنشان کرد که سایر خودروسازان باید نگران «مقدار بیشتری از عشق» باشند که در مقایسه با تولیدکنندگان دیگر ایجاد می کند. پاسخ دهندگان به اپل بالاترین امتیاز را از نظر کیفیت در کل لیست داده اند.
البته با توجه به اینکه خودروی اپل در حال حاضر فقط یک شایعه است، 34 درصد گفتند که اطلاعات کافی در مورد خودروی آینده اپل ندارند.
انتظار می رود Apple Car یک خودروی الکتریکی خودران باشد که در صورت عرضه، می تواند بیش از یک تسلا قیمت داشته باشد. با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد که اپل می‌تواند به جای ساخت خودرو به سادگی یک سیستم رانندگی خودکار را منتشر کند که توسط خودرو سازان دیگر استفاده شود.
این شرکت اخیراً از نسل بعدی CarPlay رونمایی کرده است، تلاشی بلندپروازانه برای هدایت تمام اطلاعات و عملکرد خودرو از طریق آیفون و یکپارچگی قوی با داشبورد خودروهای آینده .

digikala
digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.