جذاب‌ترین خودروی مسافرتی سایبرتراک تسلا معرفی شد

شرکت Space Campers یک خودروی مسافرتی گوه ای شکل مخصوص برای تسلا طراحی کرده و قصد دارد آن را پس از عرضه تجاری سایبرتراک در سال 2023 رونمایی کند.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی،شرکت Space Campers یک خودروی مسافرتی گوه ای شکل مخصوص برای تسلا طراحی کرده و قصد دارد آن را پس از عرضه تجاری سایبرتراک در سال 2023 رونمایی کند.

به گزارش تکناک، سایبرتراک تسلا از زمان معرفی خود در سال 2019، موضوع تغییرات متعددی در بازارهای پس از فروش بوده است.

شرکت Space Campers مستقر در کالیفرنیا برخی از ویژگی‌ها و لوازم جانبی خیره‌کننده خودروی مسافرتی  سبک گوه‌ای خود را برای تسلا سایبرتراک (Tesla, Inc : American automotive, energy storage and solar power company) به نمایش می‌گذارد. این دقیقاً شبیه چیزی است که ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت سایبرتراک می‌خواست.

آخرین فیلم توجیهی آنها در مورد چندین ویژگی و قابلیت این خودروی مسافرتی تسلا توضیح می‌دهد. آنها لوازم جانبی آشپزخانه، حمام، دوش و قفسه کامل خود را با توجه فوق العاده به

جزئیات تجهیز کرده اند و از فضای موجود در سایبر تراک بیشترین استفاده را می کنند.

سایبرتراک تسلا سرانجام پس از 1.5 سال تاخیر، قرار است سال آینده تولید خود را آغاز کند و شرکت های خودروهای مسافرتی برای تجهیز اولین وسیله نقلیه خارج از خط مونتاژ آماده خواهند شد.

برای استحکام و استقامت، این خودروی مسافرتی تسلا از کامپوزیت های درجه یک مورد استفاده در صنایع هوافضا و سیستم های محرکه پنوماتیک ساخته شده است که قسمت بالایی را باز یا جمع می کند و از کمپرسور سایبر تراک برای این کار استفاده می کنند.

با یک تاقچه پشتی اضافی

جدیدترین وسیله اضافه شده به مجموعه لوازم جانبی یک تاقچه پشتی است که به بوکسل بند سایبرتراک متصل می شود و می تواند به عنوان فضای ذخیره سازی تجهیزات به صورت بسته و یا در حالت باز به عنوان آشپزخانه فضای باز با داشتن مکان هایی برای سینک ظرفشویی و سطوح پخت و پز استفاده شود.

دو بزرگسال می‌توانند در یک تخت به سبک مورفی بخوابند، تختی که می‌توان آن را از جای خود بیرون کشید و تا هشت فوت فضای ایستاده ایجاد کرد. بخش های اضافی در  قسمت پایین می توانند به نیمکت و میز نیز تبدیل شوند و دارای پورت های USB، اتصالات 12 ولت / 24 ولت و چهار خروجی 110 ولت هستند. همچنین می توان از سکوی خواب بدون ایجاد نوعی سینمای خانگی استفاده کرد.

 

در ماه ژوئن، Space Campers رزروهایی را با قیمت 100 دلار برای خودرو های مسافرتی مدل پایه خود با برچسب قیمت 24 هزار دلار با ویژگی های کلیدی زیر باز کرد:

  • نصب یکپارچه بدون هیچ تغییری در سایبر تراک و بارگیری آسان
  • دسترسی کامل به قسمت بار کامیون در حالت باز و بسته
  • سیستم های محرکه پنوماتیکی که با زدن یک سویچ خودروی مسافرتی را باز میکنند یا میبندند.
  • ورود بدون کلید با ادغام با مکانیزم قفل درب صندوق عقب سایبر تراک.
  • تختخوابی به سبک مورفی که دو نفر می‌خوابد و تا ارتفاع ۸ فوت فضا ایجاد میکند.
  • سازگاری با باتری سایبر تراک برای بخش های افزودنی و جانبی.

هدف تسلا بهبود عملکرد بیرونی خودروهای الکتریکی و کمک به تغییر جهانی به سمت انرژی های تجدیدپذیر است. بنابراین، پنج درصد از سود تسلا برای حفظ و حراست از زمین برای حمایت از این تلاش کنار گذاشته خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.