با خودروی مفهومی شرکت “هایمر” به دل طبیعت بروید

شرکت آلمانی هایمر سازنده کاروان ، ساخت "هایمر ونچر اس"  (Hymer Venture S) خود را به عنوان یک خودرو مفهومی آغاز کرد.

شرکت آلمانی هایمر سازنده کاروان ، ساخت “هایمر ونچر اس”  (Hymer Venture S) خود را به عنوان یک خودرو مفهومی آغاز کرد.

به گزارش تک ناک،  طراحی خودروی مفهومی هایمر بر اساس شاسی مرسدس بنز اسپرینتر خواهد بود. این طراحی  زمانی محقق شد که این شرکت به تازگی وانت کمپینگ را پس از سال‌ها توسعه به بازار عرضه کرده است. با طرحی که نشانه‌هایی از فضای داخلی مسکونی مجلل موجود در مرکز شهرها دارد.

 

خودروی مفهومی هایمر که یک ون آفروداست ، یک خودروی دو نفره و دارای بدنه  باریکی است که به راحتی در خیابان ها مانور می دهد و دارای لاستیک های چهار چرخ متحرک و میخ دار است. جدا از پنل های خورشیدی روی سقف، Hymer Venture S دارای چیزی است که شرکت آن را Instant Loft می نامد که در آن سقف بالا باز شو  و راه پله یکپارچه شامل یک فضای خواب بزرگ می شود در حالی که این فینیتی اسکرین یک زاویه دید 180 درجه به خاطر شیشه ای بودن بدنه به مشتری ارائه می دهد.

اتاق خواب در خودروی مفهومی هایمر

digikala

کارآیی Hymer Venture S با اضافه کردن قابلیت  فضای اداری دوچندان می شود، عنصری که شرکت در طول توسعه خود در نظر گرفت، زیرا کار ترکیبی (دورکاری و پاره وقت ) به استانداردهای کاری مدرن رسید. برای رفع این نیاز، ون کمپر دارای یک میز یکپارچه در دیوار کناری پشت صندلی مسافر است که می تواند به عنوان یک ایستگاه کاری جداگانه در زیر نورگیر وسیله نقلیه راه اندازی شود. با سه پنل خورشیدی 115 واتی روی سقف و شش سوکت 230 ولتی و 8 پورت USB در داخل ون، وسایل الکترونیکی همگی در ترکیب با باتری‌های لیتیومی Hymer Smart Battery System 2.0 و باتری‌های 320 Ah تغذیه می‌شوند.

فضای کار در خودروی مفهومی هایمر

 

فضای نشیمن وسیع با آشپزخانه

زندگی روزمره به‌عنوان نقطه کانونی در طراحی Hymer Venture S مطرح می‌شود. صندلی‌های راحت یعنی نیمکت‌هایی مانند سالن استراحت هتل که با میز قابل تنظیم از بامبوی توپرهمراه شده‌اند که به راحتی می‌توان آن را جمع کرد و در زیر نیمکت جا داد.فضای نشیمن در خودروی مفهومی هایمر

برای گسترش فضای نشیمن، می توان یک عرشه آفتابگیر خصوصی به سبک قایق بادبانی را باز کرد تا منظره ای بی وقفه از حومه شهر یا صندلی ردیف جلو در کنار دریاچه داشته باشد. در کنار این قسمت، یک آشپزخانه کوچک با یراق آلات مشکی مات بر روی دیواری چند منظوره قرار می‌گیرد و به کمپرها اجازه می‌دهد فضای  موجود در قلاب‌ها، قفسه‌ها و ظروف را سفارشی کنند.

نمای زیبای 180 درجه در خودروی مفهومی هایمر

 

یک کشو با انباری برای تخته خرد کردن، سطح کار آشپزخانه را گسترش می‌دهد، و یک سیستم جعبه ای ذخیره‌سازی می‌تواند آذوقه‌ها و ظروف مورد نیاز افراد را در هنگام سفر در خود جای دهد. این شرکت می گوید که میز کار در آشپزخانه در برابر اثر انگشت و خط و خش مقاوم است.

آشپزخانه در خودروی مفهومی هایمر

تجسم مجدد خانه موتوری بر اساس VAN LIVING

Hymer Venture S دو طبقه  نتیجه طرحی را که شرکت در ابتدا به آن فکر می کرد را نشان می دهد. کریستین بائر، رئیس Hymer GmbH & Co. KG می‌گوید که با Hymer Venture S، این گروه از ابتدا خانه موتوری را در حالی که از نیازها و ایده‌های جامعه ون‌لایف الهام می‌گیرد، تجسم کرده است.

خودروی مفهومی هایمربا سقفی باز شو

او می‌گوید: «نتیجه یک دسته کاملاً جدید از خانه های موتوری است که ما اکنون در حال عرضه به بازار هستیم . این شرکت می گوید که Hymer Venture S برای سفارش در دسترس است و می تواند توسط کمپرها پیکربندی شود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.