خودرو MG 7 رقیب تویوتا کمری در استرالیا می شود

 MG سال آینده رقیب تویوتا کمری را در استرالیا عرضه می کند!

برند موفق MG در نظر دارد سال آینده رقیبی را با نام سدان MG 7 برای پرفروش‌ترین محصول تویوتا یعنی کمری در استرالیا عرضه کند.

به گزارش تک‌ناک، در حال حاضر تویوتا کمری و تسلا مدل 3 الکتریکی از سدان‌های محبوب بازار استرالیا هستند. با وجود این، MG برنامه‌های خود را برای عرضۀ MG 7، یک سدان سبک لیفت بک با اختلاف ابعادی کمتر نسبت به کمری در استرالیا تأیید کرد.

MG 7 در زمان نمایش آن در خارج از کشور در سال 2022 برای عرضه در استرالیا تدارک دیده نشده بود، امّا به نظر می‌رسد نسخه‌ای با فرمان راست ساخته شده است و انتظار می‌رود سال آینده وارد بازار استرالیا شود.

 MG

این بزرگ‌ترین خودروی سدان خواهد بود که تاکنون توسط MG در استرالیا عرضه می‌شود و پس از سدان MG 5 که رقیب تویوتا کرولا بود و در سال 2023 به این منطقه رسید، وارد بازار خواهد شد. این خودرو با یک گزینۀ هیبریدی در بازارهای خارج از کشور در دسترس نیست و مشخص نشده است که آیا به موقع برای عرضۀ آن در استرالیا، جایی که کمری به طور انحصاری با قوای محرکۀ بنزینی-الکتریکی به فروش می‌رسد، آماده خواهد شد یا خیر.

 خودرو MG

MG 7 در بازار داخلی خود از دو موتور چهار سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند که شامل یک موتور 1.5 لیتری با گشتاور 138 کیلووات/300 نیوتن متر و یک موتور 2.0 لیتری با گشتاور 192 کیلووات/405 نیوتن متر می‌شود.

قدرتمندترین مدل، قادر به شتاب 0-100 کمتر از 6.5 در ثانیه بوده که برابر با هاچ بک سریع فولکس واگن گلف GTI است. قیمت‌ MG 7 در استرالیا هنوز تأیید نشده، هر چند اگر مدل‌های دیگر MG را در نظر بگیریم، به احتمال زیاد نسبت به تویوتا کمری هیبریدی که در شکل کنونی آن از حدود 42000 دلار شروع می‌شود، پایین‌تر است. مدل گران‌تر در اواخر امسال عرضه خواهد شد.

آکشات آهوجا، مدیر ارشد محصول و استراتژی MG استرالیا گفت: ما تقریباً در آستانۀ نهایی کردن مشخصات بازار خود هستیم، بنابراین زمان دقیق فروش را نزدیک به زمان عرضه اعلام خواهیم کرد.

 MG سال آینده رقیب تویوتا کمری

در حقیقت سدان MG 7 سال 2025 به بازار استرالیا خواهد رسید. آهوجا اعلام کرد: این تنها مدل نیست، محصولات بسیار بیشتری برای سال آینده عرضه می‌شوند. ما در آینده شاهد محصولات دیگری خواهیم بود.

 MG 7

MG 7 با طول 4884 میلی‌متر، عرض 1889 میلی‌متر و ارتفاع 1447 میلی‌متر، با فاصلۀ بین دو محور 2778 میلی‌متر، در بخش طول و ارتفاع  تقریباً برابر با تویوتا کمری است، اگرچه حدود 50 میلی‌متر عریض‌تر و 50 میلی‌متر از نظر فاصلۀ محوری کوتاه‌تر است.

به یک اسپویلر عقب فعال، مشابه بسیاری از خودروهای اسپرت نیز مجهز شده است، که در سرعت‌های بالای 100 کیلومتر در ساعت باز و در سرعت‌های کمتر از 70 کیلومتر بسته می‌شود.

MG 7 در بازار اصلی خود با تریم داخلی با متریال صندلی چرم جیر و ناپا دینامیکا، سیستم صوتی استریو پریمیوم Bose با 14 بلندگو، نمایشگر هدآپ، صفحه‌ نمایش داخلی دوگانۀ عریض و سیستم تعلیق تطبیقی به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.