دانلود خودکار پادکست ها به یوتیوب موزیک می آید

پس از انتشار خبر بسته شدن اپلیکیشن گوگل پادکست در سال آینده، اکنون یوتیوب موزیک قابلیت دانلود خودکار پادکست ها را دارد.

به گزارش تکناک، برای فعال‌سازی، به صفحه‌ی یک برنامه مراجعه کرده و روی آیکون چرخشی تنظیمات جدید “Save/d to library” ضربه بزنید. این عمل باعث ظاهر شدن دکمه “Turn on auto-downloads” می‌شود و در عین حال، آخرین قسمت را به طور فوری بر روی دستگاه شما برای شنیدن آفلاین دانلود می‌کند.

از امروز، قسمت‌هایی که گوش دادن به آن‌ها را تمام کرده‌اید به‌طور خودکار حذف نمی‌شوند. ممکن است فایل‌ها پس از دسترسی یا دانلود شدن یک قسمت جدید یا پس از افزایش زمان مشخص، مانند یک روز کامل، حذف شوند، اما تاکنون قادر به آزمایش آن نبوده‌ایم.

در حال حاضر، تنظیمی برای حذف خودکار وجود ندارد که در سایر برنامه‌ها رایج است. به عنوان مثال، گوگل پادکست یک تنظیمات “Remove completed episodes” دارد که به شما امکان می‌دهد پس از 24 ساعت، 7 روز، 30 روز و 90 روز بازه زمانی را مشخص کنید. این برنامه همچنین کنترل “حذف قسمت‌های ناتمام” را نیز ارائه می‌دهد.

دانلود خودکار بر اساس هر برنامه و هر دستگاه عمل می‌کند، بنابراین باید به صورت جداگانه فعال شود. گوگل پادکست صفحه‌ای اختصاصی برای دانلود خودکار را ارائه می‌دهد تا بتوانید به سرعت دانلودها را روشن/خاموش کنید. در YouTube Music، معادل تقریبی آن این است به Library tab > Podcasts filter > Downloaded بروید و با استفاده از منوهای جانبی هر برنامه، مدیریت دانلودها را انجام دهید.

در نسخه 6.21 از یوتیوب موزیک برای سیستم عامل اندروید و iOS، ما قابلیت دانلود خودکار برای پادکست‌ها را مشاهده می‌کنیم.

قابلیت بزرگی که بسیاری منتظر آن هستند، اشتراک از طریق RSS است، زیرا این قابلیت باعث تبدیل یوتیوب موزیک به یک پخش‌کننده پادکست ساده و بدون نیاز به ساخت و بارگذاری نسخه‌های ویدئویی می‌شود، اگرچه گوگل همچنان در حال کار بر روی یک جریان خودکار است. امیدواریم که اولی به زودی عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.