درج ۵ پیوند در بیو اینستاگرام امکانپذیر شد

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در کانال اینستاگرام خود اعلام کرد: اکنون قسمت بیو در اینستاگرام می تواند شامل حداکثر پنج لینک باشد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا روز سه شنبه در پستی در کانال اینستاگرام خود اعلام کرد: اکنون قسمت بیو در اینستاگرام می تواند شامل حداکثر پنج لینک باشد. او نوشت: درخواست‌ ارائه این قابلیت توسط کاربران بسیار زیاد بوده است.

به گزارش تکناک، اکنون می‌توان با ویرایش پروفایل خود در برنامه تلفن همراه، پیوندها را اضافه کرد، به آن‌ها عنوان و یا حتی نحوه نمایش آنها را تغییر داد.

با این حال، در صورت افزودن بیش از یک لینک، هنگام بازدید دیگر افراد از نمایه شما، برای مشاهده همه پیوند‌ها همچنان باید روی پیوند اول کلیک کرد.

یعنی در صورت وارد کردن بیش از یک لینک در پروفایل اینستاگرام خود یا استفاده از سرویس “Link in bio” مانند Linktree ، مخاطبان مجبورند برای دیدن همه لینک ها یک کلیک اضافی روی لینک اول انجام دهند. .

با این حال، این یک ویژگی مفید تعبیه شده در اینستاگرام است و می تواند این پلتفرم را برای افراد در جستجوی برنامه جدیدی پس از تسلط ایلان ماسک بر توییتر ، فریبنده تر کند. ظاهراً متا همچنین با الهام از توییتر، قصد دریافت هزینه برای تخصیص چک‌مارک را دارد، اما حداقل نسخه متا مزایایی مانند دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتری برخلاف طرح اشتراک توییتر آبی را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.