دردسرهای بروزرسانی Surface Duo و Duo 2 برای کاربران

آخرین بروزرسانی سیستم عامل برای Surface Duo و Duo 2 مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است.

به گزارش تکناک، پس از انتشار بروزرسانی سیستم عامل در ماه آوریل  ۲۰۲۳ در ماه می، مایکروسافت به بازگشت با نسخه‌ای جدید برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی با دو نمایشگر پرداخته است. این بار، بروزرسانی سیستم عامل در ماه می ۲۰۲۳ به موقع منتشر شده است. با این حال، این خبر برای صاحبان Surface Duo خوشایند نخواهد بود، زیرا طبق گزارشات متعدد، آخرین بروزرسانی سیستم عامل تنها مشکلاتی جدید ایجاد کرده است.

آپدیت سیستم عامل می 2023 برای Surface Duo چه ویژگی دارد؟

همانطور که معمول است، بروزرسانی سیستم عامل برای Surface Duo نسل اول و دوم، فقط بروزرسانی‌های عمومی امنیتی اندروید را به همراه دارد. جزئیات به شرح زیر است:

Surface Duo 1 Surface Duo 2
نسخه به روز رسانی 2022.829.13 2023.425.15
چه چیزی جدید است این به‌روزرسانی به سناریوهای مشخص شده برای ماه می 2023در .

می‌پردازد. Android Security Bulleting

مراحل اضافی به روز رسانی نیاز به هیچ مرحله اضافی برای نصب ندارد
مشکلات شناخته  شده ·         این بروزرسانی حاوی مسائل تایید شده رسمی نیست.

·         گزارش‌هایی از کاربران درباره تلفن‌های هوشمندی که پس از اعمال به‌روزرسانی وارد حالت بازیابی می‌شوند، وجود دارد.

به گفته مایکروسافت، آخرین نسخه سیستم عامل برای گوشی‌های هوشمند بدون هیچ مشکل شناخته‌شده‌ای عرضه شده است. با این حال، برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که گوشی Surface Duo آنها به طور ناگهانی به حالت بازیابی مجدد وارد می‌شود و آنها مجبور می‌شوند قبل از ادامه کار، تنظیمات کارخانه را مجدداً تنظیم کنند. بعضی از کاربران هم گزارش داده‌اند که ریبوت‌های تصادفی بدون دلیلی روی دستگاهشان رخ می‌دهد. اما خوشبختانه، با یک راه اندازی مجدد دیگر، این باگ به طور جادویی برطرف شده است و گوشی هوشمند بدون از دست دادن اطلاعات بوت می‌شود.

این باگ به‌طور تصادفی بر روی Surface Duo نسل اول و جانشین آن تاثیر می‌گذارد، بنابراین با مسئولیت خود اقدام به نصب آخرین به روز رسانی سیستم عامل کنید.

این اولین مشکل عجیب و غریبی نیست که صاحبان Surface این ماه با آن مواجه شده‌اند. به تازگی، مایکروسافت یک مشکل در درایور دوربین Qualcomm تایید کرده است که باعث از کار افتادن دوربین‌های یکپارچه در دستگاه‌های قدرتمند ARM مانند Surface Pro X می‌شود. در حال حاضر، شرکت یک راه‌حل موقت برای این مشکل ارائه کرده است، اما این راه‌حل اثرات جانبی چشم‌گیری دارد؛ احتمالاً کیفیت تصویر را کاهش می‌دهد یا برخی از ویژگی‌های دوربین را غیرفعال می‌سازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این مشکل و راه‌حل‌های آن، می‌توانید به این وبسایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.