افزایش تعامل با کاربران در جدیدترین نسخه تلگرام

تلگرام در جدیدترین بروزرسانی خود(نسخه 10.2) ویژگی هایی جذاب و متفاوت را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

به گزارش تکناک، این ویژگی ها که بیشتر بر روی ریپلای و نقل قول پیام ها متمرکز است سطح تعامل و ارتباط کاربران با یکدیگر را به شکل چشمگیری تقویت می کند.

در به‌روزرسانی جدید تلگرام می‌توانید بخش خاصی از پیام‌ها را نقل قول(quote) کنید تا پاسخ شما به پیام‌ها کاملاً دقیق باشد.

همچنین در آپدیت جدید تلگرام  می‌توانید پاسخ‌ها را به چت‌های دیگر ازجمله گروه‌ها یا کانال‌های مختلف بفرستید و بحث را در مقصد جدیدی دنبال کنید.

همچنین در جدیدترین نسخه Telegram (Cross-platform encrypted instant messaging service) کاربران کنترل بیشتری روی پیش‌نمایش لینک‌ها دارند. برای مثال می‌توانید پیش‌نمایش را در بالا یا پایین پیام خود قرار دهید و یا اینکه اگر چندین لینک در پیام شما وجود دارد، لینک مدنظرتان برای پیش‌نمایش را انتخاب کنید. بر این اساس زمانی که درحال پاسخ‌دادن یا فورواردکردن یا قراردادن لینک در پیام‌ها تلگرام هستید یا هر سه مورد را با یکدیگر انجام می‌دهید، با استفاده از تب‌های جدید در منو، به تنظیمات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

اما اگر کاربر نسخه پریمیوم هستید، با آپدیت جدید تلگرام می‌توانید از یک رنگ یا ترکیبی از رنگ‌ها برای حساب خود استفاده کنید. با این تغییر، نام شما در تمام گروه‌ها، لینک‌هایی که می‌فرستید و همچنین ریپلای‌ها تغییر می‌کند.

همچنین می‌توانید در هنگام نقل قول‌کردن یا پاسخ‌دادن در تلگرام، یک پس‌زمینه مخصوص برای پیام‌هایتان ایجاد کنید. این ویژگی‌ها برای کانال‌ها با بوست مرحله 5 یا بالاتر هم در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین برای ثبت سلفی‌های روشن‌تر، می‌توانید از فلاش نمایشگر استفاده کنید که شامل تنظیماتی برای رنگ و همچنین شدت نور می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.