دسترسی به رویداد Steam Next Fest تا 17 ژوئن

 رویداد استیم Next Fest تا 17 ژوئن دردسترس است!

شرکت Valve همانند دیگر کمپانی‌های فعال صنعت بازی‌های ویدئویی، تصمیم دارد این روزها به برگزاری رویداد Steam Next Fest خود بپردازد. دسترسی به این رویداد تا 17 ژوئن امکان‌پذیر است، که علاقه‌مندان می‌توانند دموهای ارائه شده از بازی‌ها را تست کنند.

به گزارش تک‌ناک، شرکت والو هر سال چندین رویداد نمایش بازی‌های آیندۀ توسعه‌دهندگان مستقل را برگزار می‌کند. با وجود این، چند ناشر بزرگ نیز در این رویداد همکاری می‌کنند. در آخرین رویداد، گیمرهای رایانۀ شخصی در Steam می‌توانند بخش‌هایی از گیم پلی صدها عنوان را برای هفتۀ آینده تست کنند.

همانند رویدادهای قبلی، Steam Next Fest – June 2024 Edition با رفتن به صفحۀ مرکزی اختصاصی آن قابل دسترسی است. علاوه بر دموهای رایگان، این جشنوارۀ چند روزۀ بازی‌های آینده، پخش‌های زندۀ سازنده را به صورت شبانه‌روزی در صفحۀ مرکزی خود و جلسات پرسش و پاسخی که جامعه را درگیر می‌کند، ارائه می‌دهد.

برای مرتب‌سازی صدها دموی موجود، بازیکنان می‌توانند از گزینه‌های مختلف مرتب‌سازی و فیلتر صفحۀ اصلی استفاده کنند. قسمت بالای صفحه، دسترسی سریع به صفحات جداگانه را برای افرادی که می‌خواهند روی نتایج تمرکز کنند، فراهم می‌آورد و سیستم قدرتمند برچسب‌های Steam برای اکتشافات جدید سریع در هر صفحه در دسترس است. البته ورود به سیستم، به بازیکنان Steam نیز این امکان را می‌دهد تا از الگوریتم‌های پیشنهادی Valve برای یافتن نسخه‌های دموی بازی مورد علاقۀ خود استفاده کنند.

قسمت پایین صفحه فضایی است که محبوب‌ترین و پرطرفدارترین دموهای بازی را می‌توان دید و انتظار می‌رود که با ادامۀ جشنوارۀ دمو و کشف جواهرات پنهان بیشتر، این لیست‌ها تغییر کنند. در حال حاضر، دموهایی که مورد علاقۀ جامعۀ Steam هستند، شامل: Once Human، Tactical Breach Wizards، Level Zero: Extraction، I Am Your Beast، Flintlock: The Siege of Dawn و دیگر عناوین آینده است.

به خاطر داشته باشید که این بخش‌هایی از گیم‌پلی پیش از انتشاری است، که در حال ارائه هستند، بنابراین امکان دارد برخی از اشکالات وجود داشته باشد که باید برطرف شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.