دسترسی به چند حساب کاربری در واتساپ فراهم شد

کاربران واتساپ حالا می‌توانند بدون نیاز به ترفندهای پیچیده، از چند حساب کاربری در یک دستگاه استفاده کنند.

به گزارش تکناک، قبلاً، کاربران باید از نسخه‌بندی برنامه واتساپ یا استفاده از فضاهای موازی استفاده می کردند که ممکن بود با اجرای همزمان سرویس‌های گوگل پلی و افزایش بار کاری برای پردازنده، سرعت دستگاه را کاهش دهد.

با شروع نسخه بتای 2.23.18.21 واتساپ، کاربران اندروید می‌توانند انتظار داشته باشند که یک رابط کاربری جدید با دکمه “Add account” مشاهده کنند.

این ویژگی تاکنون تنها برای تست‌کنندگان انتخاب شده بتا محدود شده بود، همان‌طور که قبلاً در نسخه 2.23.17.8 اعلام شده بود. علاوه بر امکان استفاده از یک حساب کاربری در چندین تلفن، معرفی گسترده‌تر این ویژگی باعث می‌شود که اپلیکیشن شباهت‌هایی به مسنجر متا (فیسبوک) داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های آتی واتساپ، امکان افزودن اعضا به کامیونیتی در واتساپ است. صاحبان کامیونیتی می‌توانند انتظار داشته باشند که بین همه و فقط مدیران جهت اجازه افزودن اعضای جدید، سوئیچ کنند. این تنظیم را می‌توان در صفحه تنظیمات پیدا کرد.

مدیران کامیونیتی همچنین قادر خواهند بود اعلان‌هایی که در چت‌ها انجام شده است را ویرایش کنند. گزینه ویرایش برای مدت ۱۵ دقیقه پس از انجام اعلان در دسترس خواهد بود. در چت‌های گروهی، مدیران می‌توانند تعیین کنند که اعضای جدید چقدر از گفتگوهای قبلی را پس از ورود مشاهده کنند. با استفاده از گزینه تغییر تاریخچه اخیر، مدیران می‌توانند به کاربران جدید اجازه دهند که تا ۲۴ ساعت قبل از عضویت، تاریخچه چت را مشاهده کنند.

واتساپ از ورود فقط با شماره تلفن به رویکرد ورود چندگانه دور می شود. این اپلیکیشن گزینه ایمیل را برای تأیید آدرس ایمیل به عنوان یک روش جایگزین برای دریافت کدهای تأیید اضافه می‌کند. این تغییر به عنوان پاسخی به شکایت‌های بسیاری از کاربران درباره عدم دریافت رمزهای یک بار مصرف (OTP) از طریق پیامک اعلام شده است. تست‌کنندگان بتا واجد شرایط می‌توانند این ویژگی جدید را در تنظیمات حساب خود امتحان کنند.

آیا شما هم از کیفیت تصاویر واتساپ ناراضی هستید؟

واتساپ اکنون دارای یک دکمه HD ثابت بالای عکس‌های با کیفیت بالا در صفحه انتخاب، قبل از ارسال است. وقتی تصویر بزرگتر از اندازه استاندارد ۱۲۰۰x۱۶۰۰ پیکسل است، دکمه HD نمایش داده می‌شود تا کیفیت اصلی برای ارسال انتخاب شود. این ویژگی در حال حاضر به صورت گسترده برای تمام کاربران در دسترس است.

کاربران واتساپ در اندروید می‌توانند انتظار داشته باشند که رابط کاربری بازنشانی شده و الهام گرفته از Material Design 3 را در دستگاه‌های خود مشاهده کنند. این رابط کاربری جدید آیکون حساب کاربری را در گوشه بالا سمت راست نشان می‌دهد و همراه با دکمه‌های جستجو، دوربین و تنظیمات قرار دارد.

این افزودنی جدید عکس پروفایل می‌تواند نشان دهنده پشتیبانی از رویکرد چند حساب کاربری باشد که واتس‌اپ در حال کار بر روی آن است. ما یک طرح مشابه در برنامه‌های دیگری که از چند حساب کاربری پشتیبانی می‌کنند مشاهده می‌کنیم. برای تست ویژگی‌های جدید، مطمئن شوید که از آخرین نسخه بتا اپلیکیشن بر روی پلتفرم خود استفاده می‌کنید. می توانید برنامه خود را از اپ استور یا پلی استور دستگاه خود به جدیدترین نسخه به روزرسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.