دسترسی به 100 بازی در هدست واقعیت مجازی جدید اپل

اپل اعلام کرد هدست واقعیت مجازی جدیدش شامل بیش از ۱۰۰ بازی خواهد بود که در زمان عرضه قابل دسترسی است. همچنین با این هدست می‌توانید بازی NBA 2K23 و سایر بازی‌ها را روی صفحه‌ای با عرض ۱۰۰ فوت احساس کنید.

به گزارش تکناک، شایعات نفوذ اپل به فضای هدست واقعیت مختلط با معرفی Apple Vision Pro به واقعیت تبدیل شده است. در کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی ۲۰۲۳، اپل اعلام کرد که علاوه بر قابلیت‌هایی مانند VR FaceTime و تماشای فیلم در حالت living room-K روی صفحه‌ای با عرض ۱۰۰ فوت، این کامپیوتر فضایی جدید با دوربین‌هایی که روی صورت شما قرار می‌گیرند به یک پلتفرم بازی تبدیل خواهد شد که شامل بازی‌های آرکید اپل نیز می‌شود.

در زمان عرضه، بیش از ۱۰۰ بازی آرکید اپل برای هدست واقعیت مجازی جدید اپل قابل دسترسی خواهد بود. در این معرفی به‌طور خاص، هیچ بازی VR موجودی مشخص نشده بود و یا بیان نشده بود که آیا هیچ کدام از بازی‌های معرفی شده برای تجربه VR به‌روزرسانی شده‌اند یا خیر. اما کاربران با استفاده از کنترلرهایی که به احتمال زیاد به دستگاه اپلی که بازی اجرا می‌شود متصل هستند، می‌توانند بازی‌هایی مانند NBA 2K23 را روی Vision Pro اجرا کنند. با افزودن حالت بازی به macOS Sonoma و تلاش برای کمک به توسعه‌دهندگان برای انتقال بازی‌هایشان به پلتفرم‌های اپل، این فرضیه باورپذیرتر شده است.

علاوه بر این، پخش استریم Disney Plus نیز هنگام عرضه هدست واقعیت مجازی جدید اپل ،Vision Pro با قیمت ۳،۴۹۹ دلار در اوایل سال آینده در آمریکا قابل دسترسی خواهد بود. در این معرفی، به نظر می‌رسد که شوها و فیلم‌های دیزنی با اطلاعات اضافی تقویت شده‌اند، شبیه به ویژگی X-Ray در Amazon Prime.

در نمایش اصلی یا در معرفی هدست واقعیت مجازی جدید اپل ، بازی‌ها بسیار به صورت مشخص دیده نشدند. اما با خبر از آنکه هیدو کوجیما عنوان Death Stranding Director’s Cut را برای مک و پشتیبانی از بازی‌های آرکید اپل در ویژن پرو به ارمغان خواهد آورد، به نظر می‌رسد حداقل علاقمندان قادر خواهند بود تجربه Death Stranding را به بهترین شکل ممکن داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.