دسترسی به Apple Music و Apple TV در ویندوز امکانپذیر شد

طبق اعلام مایکروسافت در سال گذشته، اپل بالاخره برنامه های Apple Music و Apple TV را به ویندوز ارائه می‌کند.

طبق اعلام مایکروسافت در سال گذشته، اپل بالاخره برنامه های Apple Music و Apple TV را به ویندوز ارائه می‌کند.

به گزارش تکناک، این برنامه‌ها با فناوری‌های مدرن تری طراحی شده‌اند، بنابراین با استفاده کمتر از منابع نسبت به iTunes، سریعتر نیز اجرا می‌شوند.

در اوایل این هفته، تصاویری از برنامه‌های جدید Apple Music و Apple TV در ویندوز 11 به نمایش گذاشت.اکنون کاربران رایانه‌های شخصی ویندوز بالاخره می‌توانند نسخه بتا این برنامه‌ها را مستقیم از Microsoft Store دانلود کنند.

هر دو برنامه Apple Music و Apple TV کاملاً شبیه به نسخه های موجود در macOS به همراه بهینه‌سازی مطابق با رابط کاربری ویندوز هستند.

با برنامه Apple TV، کاربران می‌توانند محتوای Apple TV+، کانال‌های Apple TV، و فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی را از iTunes Store تماشا کنند.

در صورت وجود پشتیبانی امکان نمایش محتوا با کیفیت 4K HDR را نیز فراهم می‌کند. این یک افزونه بزرگ برای مشترکین Apple TV+ است زیرا پیش از این دسترسی به این پلتفرم در ویندوز تنها از طریق مرورگر وب ممکن بود.

در مورد برنامه Apple Music، تقریباً همه ویژگی‌های موجود در نسخه macOS به جز نمایش متن موسیقی و Dolby Atmos در آن وجود دارد.

کاربران از Apple Music یا همچنین از iTunes Store امکان دسترسی به محتویات مورد نظر خود را دارند و محتویات iTunes به طور خودکار به برنامه جدید منتقل می شود. با این حال، iTunes پس از نصب برنامه Apple Music از کار می‌افتد.

از آنجایی که iTunes در حال جایگزینی است، اپل همچنین یک برنامه جدید دیگر برای ویندوز به نام Apple Devices معرفی خواهد کرد. این برنامه به کاربران ویندوز امکان همگام‌سازی، پشتیبانی و بازیابی دستگاه های iOS و آی‌پادهای قدیمی با استفاده از رایانه شخصی را می‌دهد. به گفته اپل نسخه جدید iTunes برای ویندوز از کتاب های صوتی و پادکست ها پشتیبانی خواهد کرد، زیرا هیچ یک از این ویژگی ها در برنامه Apple Music موجود نیست.

نحوه دانلود برنامه های جدید اپل

هر سه برنامه جدید اپل اکنون برای دانلود در مایکروسافت در دسترس هستند. با این حال، همه آنها برنامه های بتا هستند، بنابراین برخی از ویژگی ها ممکن است کارایی لازم را نداشه باشند و دسترسی به آنها به برخی از مناطق محدود شود. به همین دلیل  همه آنها به عنوان “پیش نمایش” برچسب گذاری شده‌اند.

لینک های دانلود:

هر سه برنامه به یک رایانه مجهز به ویندوز 11 نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.