دستگاه تصفیه هوای Airvida T1 برنده جایزه نوآوری CES 2023 شد

دو شرکت تایوانی IOT و شرکت ible Technology به دلیل آخرین اختراع تصفیه کننده هوای پوشیدنی نوآورانه خود به نام Airvida T1، به عنوان برنده جایزه نوآوری نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) 2023 معرفی شد.

به گزارش تکناک، بر اساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت که توسط Interesting Engineering (IE) منتشر شده است، این دستگاه تصویه هوای پوشیدنی در بین 2100 کاندیدا برای کسب این عنوان عنوان برتر کسب کرد.

در بیانیه IOT آمده است: Airvida T1 اولین دستگاه تصفیه هوا یونی پوشیدنی با هدفون های حذف نویز در جهان است. این دستگاه می تواند از کاربران در برابر آلودگی هوایی و صوتی محیط محافظت کند.

این دستگاه همچنین با یک برنامه تلفن همراه پشتیبانی می شود که می تواند کاربران را از اطلاعات فوری کیفیت هوا مطلع کند. مجموعه کامل Airvida T1 همه را قادر می‌سازد از هوای پاک و موسیقی تازه در هر کجا که می‌روند لذت ببرند.

مردم به طور فزاینده ای نسبت به مسائل مربوط به هوا نگرانی نشان داده اند و Airvida T1 ادعا می کند که این نگرانی ها را برطرف می کند.

Airvida T1 از طریق فناوری منحصربه‌فرد مسیر تنفسی Eco Ion ible یون‌های منفی تولید می‌کند که می‌توانند به ذرات مضر موجود در هوا متصل شوند و آن‌ها را به تکه‌های بزرگ‌تر و سنگین‌تری تبدیل کنند که سپس روی زمین می‌افتند.

با این مکانیسم، می‌تواند 99.9 درصد از گرده‌ها و آلرژن‌ها، و 99.7 درصد از ویروس‌ها از جمله COVID-19 را حذف کرد.

شاخص کیفیت هوای فوری

Airvida T1 با برنامه Airvida Connect ارائه می شود که AQI فوری (شاخص کیفیت هوا)، و اطلاعات آلاینده های هوایی را بر اساس مکان به کاربران ارائه می دهد.

این برنامه هر روز صبح یک اعلان در مورد کیفیت هوا ارسال می کند تا کاربران را برای آلاینده های هوا و آلرژن هایی که ممکن است در طول روز با آنها مواجه شوند آماده کند.

علی‌رغم فعالیت‌های تصفیه‌کننده، تجربه گوش دادن به موسیقی Airvida T1 به‌طور شگفت‌انگیزی بدون نقص است

Airvida T1 از فناوری حذف نویز فعال هیبریدی استفاده می کند تا به کاربران اجازه دهد بدون مزاحمت نویزهای خارجی روی آهنگ خود تمرکز داشته باشد.

Airvida T1 همچنین از طریق جدیدترین بلوتوث 5.3 اتصال سریع و پایداری را به گوشی های هوشمند کاربران ارائه می دهد. علاوه بر این، طراحی آن که بر مصرف کننده متمرکر است باعث می شود که مناسب موقعیت های مختلف باشد.

وزن هر هدفون تنها 9.5 گرم است و پس از ساعت ها استفاده کماکان راحت است. باتری می تواند به مدت 5 ساعت در هنگام تصفیه هوا و پخش موسیقی کار کند (بیش از 24 ساعت زمانی که فقط عملکرد تصفیه هوا روشن است).

Airvida T1 همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون خارج کردن گوشی‌های هوشمند خود با هندزفری تماس بگیرند و آهنگ‌ها را تغییر دهند. این محصول را می توان در جعبه شارژ خود قرار داد تا به عنوان یک دستگاه تصفیه هوای رومیزی نیز استفاده شود.

به مبتلایان به تب یونجه کمک می کند

بیش از 300هزار دستگاه از Airvida T1 در بیش از 10 کشور فروخته شده است. بر اساس نظرات مشتریان در راکوتن ژاپن، Airvida نه تنها امتیاز 4.5 از 5 را کسب کرده است، بلکه باعث شده 97 درصد از مبتلایان به تب یونجه احساس کنند که علائم آلرژی آنها تا حد زیادی بهبود یافته است.

این محصول در تایوان طراحی و تولید شده است و بالاترین استانداردهای مواد (RoHS)، و مقررات ایمنی (CE & FCC & UL) را برآورده می‌کند.

این دومین بار است که یکی از محصولات ible جایزه نوآوری CES را می برد. برنامه جوایز نوآوری CES یک مسابقه فناوری تأثیرگذار است که به طراحی و مهندسی برجسته در 28 دسته از نوآوری محصول برای مصرف کننده اعطا می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.