دستیار هوش مصنوعی به وردپرس اضافه شد

شرکت Automattic ، یکی از مشارکت کنندگان اصلی وردپرس، دستیار نوشتاری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای پلتفرم خود راه اندازی کرده است.

به گزارش تکناک، این ابزار جدید که به عنوان دستیار هوش مصنوعی Jetpack شناخته می شود، برای نوشتن پست های وبلاگ، صفحات دقیق، لیست های ساختاریافته و جداول بر اساس درخواست های ارائه شده توسط کاربر طراحی شده است.

دستیار هوش مصنوعی ورد پرس می تواند محتوا را با لحن های مختلف مانند غیررسمی، خوش بینانه، رسمی، طنزآمیز، شکاک و غیره بنویسد.

این ابزار هوش مصنوعی می تواند با ورد پرس و تمام وب سایت های مجهز به Jetpack یکپارچه شود. کاربران می توانند با استفاده از میانبر بلاک “/ai” دستیار هوش مصنوعی Jetpack را به عنوان یک بلاک به ویرایشگر ورد پرس خود اضافه کنند.

علاوه بر نوشتن محتوا، دستیار هوش مصنوعی Jetpack همچنین می تواند متن موجود را تجزیه و تحلیل کند تا خطاهای احتمالی در املا و دستور زبان را شناسایی کند.

Automattic می گوید که دستیار هوش مصنوعی Jetpack  همچنین می تواند محتوا را به 12 زبان مانند چینی، فرانسوی و هندی ترجمه کند. به عنوان مثال، کاربران می توانند به زبان مادری خود بنویسند و آن را به انگلیسی ترجمه کنند.

این ابزار می‌تواند عناوین و خلاصه‌هایی برای پست‌های وبلاگ پیشنهاد دهد و یک حالت مکالمه ارائه می‌دهد که می‌تواند به عنوان یک چت‌بات نیز عمل کند.

در حال حاضر، دستیار هوش مصنوعی Jetpack یک ابزار آزمایشی است که با 20 درخواست رایگان همراه است و سپس کاربران باید ماهیانه 10 دلار هزینه بپردازند. این  ابزار برای مدت محدودی رایگان بر روی تمام سایت‌های WordPress.com موجود است. برنامه پرمیوم بدون حداکثر تعداد درخواست ها عرضه می‌شود. با این حال، Automattic گفت که «ممکن است در آینده محدودیتی برای تعداد درخواست‌ها بسته به نحوه رشد ابزار ایجاد کند».

دستیار هوش مصنوعی Jetpack به دستیارانی مانند Grammarly، Notion AI و دیگر دستیاران نوشتن می‌پیوندد. گوگل نیز به تازگی ابزار جدیدی به نام Help Me Write را معرفی کرده است. این ابزار از از هوش مصنوعی مولد برای پیش‌نویسی کل ایمیل‌ها به‌جای پاسخ‌های کوتاه پیشنهاد شده توسط Smart Reply قبلی استفاده می‌کند.

لینکدین همچنین ابزارهای هوش مصنوعی را ارائه می دهد که می تواند به کاربران کمک کند تا بیوگرافی و پیش نویس های خود را برای مدیران استخدام به روز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.