دلیل تاخیر عرضه مک بوک ایر 15 اینچی اپل اعلام شد

اپل به تازگی از عرضه مک بوک ایر 15 اینچی جدید خبر داده است با این حال به نظر می رسد بر سر راه عرضه این محصول جذاب موانعی وجود دارد.

به گزارش تکناک، به گفته لورا متز، یک بازاریاب اپل، این شرکت مدت زیادی مایل به ساخت چنین لپ تاپی بوده است. با این حال، محدودیت‌های فنی در پردازنده‌های اینتل موجب وقفه در عرضه این دستگاه شده است.

طبق توضیحات متز در یک مصاحبه اخیر، مک بوک ایر 15 اینچی با طراحی های پیشین لپ تاپ اپل امکان پذیر نیست و با استفاده این شرکت از پردازنده سیلیکون اپل، ساخت لپ‌تاپی با نمایشگر بزرگ، عمر باتری خوب و عملکرد بالا با رعایت استانداردهای مک‌بوک ایر امکان‌پذیر شده است.

مک بوک ایر 15 اینچی جدید دارای آخرین پردازنده M2 اپل است. عملکرد بهتری نسبت به پردازنده های Intel یا AMD با خنک کننده غیرفعال ارائه می دهد و از آنجایی که پردازنده M2  عملکرد عالی و در عین حال طراحی نازک و سبکی ارائه می دهد، استفاده و عرضه آن یک پیشرفت قابل توجه برای اپل محسوب می‌شود

.

تصمیم اپل برای عرضه مک بوک ایر 15 اینچی یک حرکت هوشمندانه است. زیرا شکاف موجود در بازار را برای کاربران نیازمند صفحه نمایش بزرگتر اما بی‌نیاز از ویژگی ها و عملکرد اضافی مک بوک پرو 14 یا 16 اینچی پر می کند. بازار لپ تاپ های 15 اینچی، به خصوص در فضای سازمانی که کاربران به نمایشگرهای بزرگتر نیاز دارند، نیز قابل توجه است..

معرفی مک بوک ایر 15 اینچی یک دستاورد قابل توجه برای اپل و مشتریان مشتاق یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگتر به حساب می‌آید. با استفاده از قدرت سیلیکون اپل، این شرکت با موفقیت یک مدل مک بوک ایر با ترکیب عملکرد استثنایی با تجربه استثنائی مک بوک ایر ارائه کرده‌است. این نسخه خواسته های کاربران خواهان نمایشگر بزرگتر را با حفظ استانداردهای مشهور مرتبط با سری مک بوک ایر برآورده می کند و گواهی بر تعهد این برند به نوآوری و پیشی از دیگران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.