دومین تبلت ردمی چه ویژگی هایی دارد؟

ردمی نام تجاری فرعی شیائومی، در حال حاضر در حال توسعه دومین تبلت خود به نام Pad 2 است. اخیراً اطلاعات مهمی در مورد تبلت Pad 2 آینده ارائه شده است.

به گزارش تکناک، در یک طرح جدید، جزئیات مربوط به پیکربندی‌های آن در پایگاه داده گواهی FCC به سطح زیرساخت رسیده است.

Redmi Pad 2 که قرار است در اواخر سال جاری در چین عرضه شود، با شماره مدل 23073RPBFL در FCC ظاهر شده است. بر اساس این لیست، تبلت در سه گزینه حافظه موجود خواهد بود. مدل ورودی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داشته‌ و همچنین شیائومی گزینه‌ای با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه نیز ارائه کرده است.

به علاوه، گزینه‌ای با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه وجود دارد. همچنین، تایید شده است که تبلت پشتیبانی از وایفای در باندهای ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز دارد. بر اساس لیست FCC اخیر، انتظار می‌رود تبلت Pad 2 با MIUI 14 بر پایه Android 13 از پیش بارگذاری شود. همچنین، این لیست تأیید می‌کند که Redmi قصد دارد تبلت Pad 2 را در آینده به صورت جهانی عرضه کند.

شایعات درباره مشخصات Redmi Pad 2

بر اساس گزارشات قبلی، انتظار می‌رود تبلت ردمی  Redmi Pad 2 دارای صفحه نمایش با وضوح 2K باشد و به احتمال زیاد از پنل IPS LCD استفاده شود تا هزینه‌ها را کاهش دهد. سایز صفحه نمایش مورد انتظار در حدود ۱۰ تا ۱۱ اینچ خواهد بود و برخی منابع اندازه قطری آن را ۱۰٫۹۵ اینچ پیش‌بینی کرده‌اند. علاوه بر این، شایعاتی درباره پشتیبانی تبلت از نرخ تازه‌سازی 90Hz وجود دارد که تجربه بصری کلی را بهبود می‌بخشد.

در زیر دستگاه Redmi Pad 2، حدس زده می شود که از چیپست Qualcomm Snapdragon 680 استفاده شده است که عملکرد قابل اعتمادی دارد. برای اینکه این تبلت برای مدت طولانی کار کند، شایعه شده است که به یک باتری قابل توجه 8000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

در مورد دوربین، انتظار می‌رود که Pad 2 دارای یک سنسور تک دوربین در پشت، احتمالاً یک لنز 8 مگاپیکسلی برای ثبت لحظات روزمره باشد. برای سلفی و تماس‌های تصویری، یک دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی به‌طور قطعی در آن قرار خواهد گرفت که کیفیت مناسبی برای عکس‌های شخصی و ارتباطات آنلاین فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.