دوچرخه باری تویوتا به بازار می‌آید

شرکت سازنده دوچرخه باری فرانسوی Douze Cycles در یک همکاری مشترک قصد دارد یک دوچرخه جدید با قابلیت حمل بار در جلو را به بازار عرضه کند.

شرکت سازنده دوچرخه باری فرانسوی Douze Cycles در یک همکاری مشترک با تویوتا قصد دارد یک دوچرخه جدید با قابلیت حمل بار در جلو را به بازار عرضه کند.

به گزارش تکناک، دوچرخه باری Douze Cycles x La mobilité Toyota می تواند تا 100 کیلوگرم کالا را در سطح شهر حمل کند. این دوچرخه توسط یک موتور یاماها برای کمک به پدال به همراه یک باتری با 100 کیلومتر برد تجهیز شده است.

تویوتا در فرانسه به دنبال ارائه راهی پایدارتر برای حرکت در شهر به مشتریان خود اعلام کرد که فروش دوچرخه های باری Douze را از اواسط سال گذشته آغاز خواهد کرد. مدل Douze Cycles x La mobilité Toyota  که کاملاً شبیه به مدل Hêta 2023 Douze است اولین محصول این اتحادیه است.

شرکت سازنده دوچرخه باری فرانسوی Douze Cycles در یک همکاری مشترک قصد دارد یک دوچرخه جدید با قابلیت حمل بار در جلو را به بازار عرضه کند.

بدنه این دوچرخه باری (bicycle : pedal-driven two-wheel vehicle) در یک محور صاف حول یک قاب آلومینیومی ریخته گری شده ساخته شده است و یک سکوی بارگیری به طول 850 میلی متر (33.5 اینچ) در جلوی راکب وجود دارد.

این دوچرخه تویوتا می تواند تا 100 کیلوگرم بار را حمل کند، که می تواند شامل کالاها و بسته هایی باشد که در نقاط اتصال روی قاب بسته می شوند. همچنین حداکثر سه کودک کوچک در داخل یک جعبه 300 لیتری با قاب آلومینیومی به شکل صندلی که از پلی پروپیلن منبسط شده ساخته شده است می توانند قرار‌گیرند. این قاب همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که در صورت نیاز ظرفیت بار را می توان افزایش داد.

شرکت سازنده دوچرخه باری فرانسوی Douze Cycles در یک همکاری مشترک قصد دارد یک دوچرخه جدید با قابلیت حمل بار در جلو را به بازار عرضه کند.

پایه صندلی قابل تنظیم است و این دوچرخه باری را برای افرادی با ارتفاع بین 1.55 تا 1.95 متر قابل استفاده می کند. دوچرخه سواران گزارش داده اند که این وسیله از پایین‌ترین مرکز ثقل در کلاس خود سود می‌برند. یک جک دوبل با دوام در هنگام پارک کردن برای بارگیری و تخلیه، پایداری ایجاد می کند.

همچنین فرمان در این دوچرخه الکتریکی بسیار بهینه طراحی شده است تا مانورپذیری را با زاویه چرخش 75 درجه به چپ و راست ارائه دهد. جالب اینجاست که قاب اصلی را می توان برای سهولت در باربری یا بین حمل و نقل به دو قسمت تقسیم کرد.

یک موتور 250 واتی یاماها در وسط برای کمک به پدال حمل آسان‌تری ارائه می‌کند. همچنین با دنده 10 سرعته Shimano Deore انعطاف‌پذیری سواری افزایش می یابد.

باتری 500 وات ساعتی نصب شده بر روی ستون فرمان را می توان برای شارژ در داخل خانه جدا کرد و با استفاده از یک پریز برق استاندارد، تا برد 100 کیلومتر (62 مایل) شارژ کرد.

این دوچرخه الکتریکی باری روی چرخ عقب 26 اینچی و چرخ جلوی 20 اینچی حرکت می کند که هر دو از نوع لاستیک های دوچرخه باری Schwalbe Pick-Up هستند. ترمزهای هیدرولیک چهار پیستونه Tektro M750 به توقف حمل بار کمک می کند. یک دوشاخه تعلیق در چرخ جلو با 80 میلی‌متر دامنه حرکت وجود دارد، و چراغ‌های LED یکپارچه Busch & Müller در شب روشنایی لازم را ایجاد می کند.

دوچرخه باری Douze Cycles x La mobilité Toyota با هدف کسب‌وکارهایی که به دنبال جابه‌جایی پاکیزه و بی‌صدا کالا در سطح شهر هستند و همچنین سواران فردی که به دنبال جایگزینی خودرو برای سفرهای خاص هستند، از سپتامبر به شبکه نمایندگی‌های تویوتا فرانسه راه می‌یابد. هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.