افزایش سرعت چت کردن در بروزرسانی جدید واتساپ

در جدیدترین نسخه بتا واتساپ برای اندروید واتساپ قصد دارد دکمه اکشن شناور را اصلاح کند که به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت چت های جدید را شروع کنند.

به گزارش تکناک، دکمه اکشن شناور جدید دارای شکل مربعی با لبه های کمی گرد خواهد بود که مطابق با دستورالعمل Material Design 3 است. این طراحی مجدد نه تنها برای دکمه اکشن شناور بلکه برای دکمه های داخل تماس ها و برگه های وضعیت اعمال می شود.

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ (برنامه خدمات پیام رسان و تماس اینترنتی متا)‌ اخیراً شروع به عرضه یک سری به روز رسانی کرده است که نشان دهنده طراحی مجدد و جامع این برنامه است. اولین سرنخ با انتشار نسخه بتای واتس اپ برای اندروید نسخه 2.23.10.6 به دست آمد که یک رابط بازطراحی شده با نوار ناوبری پایینی را معرفی کرد. این تغییر نشان می دهد که واتس اپ متعهد است کل برنامه را در مراحل کوچک و تدریجی اصلاح کند.

تأیید باز طراحی مجدد در نسخه بتا واتس اپ برای اندروید نسخه 2.23.12.3 یافت شد.این بروزرسانی یک سبک جدید برای تغییر وضعیت را با رعایت دستورالعمل های طراحی Material 3 نشان داد. به نظر می رسد که واتس اپ در تلاش های طراحی مجدد خود، به دنبال رعایت این دستورالعمل ها است و توجه زیادی به کوچکترین جزئیات می کند.

طراحی مجدد دکمه‌های اکشن شناور در حال حاضر در دست توسعه است و در به‌روزرسانی آینده برنامه برای آزمایش‌کنندگان بتا منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی به درخواست طولانی‌مدت کاربر برای رابط کاربری بازطراحی شده پاسخ می‌دهد و نشان می‌دهد که واتس اپ بازخورد کاربران را در نظر گرفته است.

همانطور که قبلا گزارش دادیم واتس اپ (WhatsApp : Meta Platforms-owned mobile instant messenger and social media service)‌ علاوه بر طراحی مجدد رابط کاربری، روی چندین ویژگی هیجان انگیز دیگر نیز کار می کند. نسخه بتا این برنامه یک گزینه اشتراک گذاری عکس با کیفیت بالا را معرفی می کند که به کاربران امکان می دهد عکس های HD را بدون از دست دادن کیفیت به اشتراک بگذارند. آخرین به روز رسانی بتا همچنین یک صفحه کلید شکلک بازطراحی شده را به ارمغان می آورد که تجربه بصری ابراز احساسات از طریق ایموجی ها را افزایش می دهد.

علاوه بر این، واتس اپ به طور فعال در حال توسعه یک ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه برای گوشی‌های اندرویدی است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که صفحه نمایش خود را در حین مکالمه با دیگران به اشتراک بگذارند و امکان همکاری و پشتیبانی را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.