امکان ذخیره پیام های موقت در جدیدترین بروزرسانی واتساپ

واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی به منظور امکان ذخیره پیام های موقت در نسخه بتا ۲.۲۳.۱.۱۱ برای اندروید است.

واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی به منظور امکان ذخیره پیام های موقت در نسخه بتا ۲.۲۳.۱.۱۱ برای اندروید است.

به گزارش تکناک، نسخه شماره 2.23.1.24 واتساپ به تازگی از طریق برنامه بتای گوگل پلی منتشر شده است و در حال آزمایش یک نماد بوک‌مارک جدید برای ذخیره پیام ها است.

این گزینه پس از انتشار بروزرسانی با امکان ورود به برنامه با استفاده از تلفن همراه دوم منتشر خواهد شد.

پیام موقت ذخیره شده را فورا نمی‌توان حذف کرد و برای همه کاربران در چت قابل مشاهده خواهد بود. با این حال، کاربرانی که کنترل کامل مکالمه را در دست دارند، می توانند پیام را بدون به‌جا گذاشتن رد‌پایی حذف کنند.

کاربران امکان تشخیص ذخیره یک پیام موقت را خواهند داشت. نماد بوک‌مارک در کادر پیام، مطابق شکل زیر، با عمل به عنوان یک نشانه بصری، باعث حفظ پیام موقت پس از مدت زمان تنظیم شده در چت می‌شود.

با این گزینه کاربران می توانند به راحتی در مورد باقی‌ماندن هر پیام و یا منقضی شدن آن به مرور زمان تصمیم بگیرند. این روند برای انتقال اطلاعات حیاتی مفید خواهد بود.

این عملکرد هنوز در حال توسعه است و در دسترس آزمایش کنندگان بتا نیز قرار نگرفته‌است. زمان حدودی ورود آن به نسخه پایدار هنوز مشخص نیست. اما با شروع مرحله تست و در صورت عدم بروز مشکل قابل توجهی، به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

نسخه 2.23.1.11 واتساپ از طریق برنامه بتای گوگل پلی در دسترس است. این برنامه در حال آزمایش یک گزینه تأیید جدید برای دریافت کد شش رقمی به منظور ورود به واتساپ در دستگاه ثانویه است.

چند هفته پیش، نسخه اندروید بتا واتساپ در به‌روزرسانی 2.22.17.22 امکان فعال‌شدن گزینه تایید کد جدید را به منظور افزودن یک لایه امنیتی اضافی دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.