سامسونگ اولین رئیس ارشد زن خود را معرفی کرد

سامسونگ اولین رئیس ارشد زن خود را معرفی کرد

سامسونگ الکترونیکس، خانم لی یانگ هی را به سمت ریاست مرکز بازاریابی جهانی (بخش نظارت بر تجارت گوشی های هوشمند) سامسونگ ارتقا داد.رئیس ارشد زن سامسونگ

به گزارش تکناک، این یک شاهکار برای لی یانگ هی است، زیرا او از سال 2007 با سامسونگ الکترونیکس کار می کند.

او در سال 2012 به سمت معاون رئیس ارتقا یافت. لی یانگ هی قبل از پیوستن به سامسونگ در سال 2007، لی با L’Oreal کار می کرد. سامسونگ اعتبار تبلیغ تصویر و برند گوشی‌های گلکسی سامسونگ را به او داده است.

همچنین، سامسونگ الکترونیکس به این ارتقای لی به پست ریاست یک بخش مهم در شرکت به عنوان فرصتی برای سایر کارمندان زن نگاه می کند تا بدون توجه به جنسیت خود تلاش کنند و از نردبان بالا بروند و پاداش بگیرند.رئیس ارشد زن سامسونگ

همچنین قابل ذکر است، لی‌یانگ‌هی بخشی از تغییرات جزئی انجام شده در شرکت برای اولین بار از زمان ارتقا لی جائه یونگ به عنوان رئیس اجرایی شرکت در ماه اکتبر است.
جالب اینجاست سامسونگ مدیر جدیدی برای واحد لوازم خانگی خود منصوب نکرده است.رئیس ارشد زن سامسونگ

این سمت از زمان استعفای لی جائه سونگ در اکتبر به دلایل شخصی، خالی است. این شرکت گفت از آن زمان تاکنون این وظیفه بر عهده هان جونگ هی، معاون و مدیر عامل شرکت سامسونگ الکترونیکس بوده است.

لی بو جین، دختر بزرگ رئیس فقید سامسونگ الکترونیکس در حال حاضر به عنوان رئیس و مدیر اجرایی هتل شیلا، یکی از شرکت های وابسته به سامسونگ، خدمت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram